Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:59:15 GMT

حق مسکن کارگران ۱۰۰هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۵۴۴

جلسه شورای عالی کار امروز با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت به‌منظور افزایش حق مسکن کارگران برگزار شد. این جلسه به‌ریاست حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت کار برگزار شد و افزایش 60هزار تومانی حق مسکن کارگران مشمول قانون کار تصویب گردید.

 اجرایی شدن این مصوبه منوط به تصویب هیئت وزیران است.

انتهای پیام/*

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال جالب و با فراز و نشیب بود همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری داشت اما در سطح شهرستان اردستان هم شیرینی و تلخی داشتیم.

وی با اشاره به بازگشایی استخر آبشار اردستان بعد از پنج سال، افزود: سالن ورزشی شهر مهاباد بعد از دو سه سال که روی زمین مانده بود با بودجه دولت و کمک خیران بازگشایی شد، بحث مرمت و بازسازی خانه تاریخی حکیم اردستان بعد از گذشت چهار پنج سال با پیگیری‌های انجام شده در حوزه میراث فرهنگی، امروز تقریباً نود و پنج درصد پیشرفت داشته و در سه ماهه اول سال افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: رشد هفت درصدی بیمه اجباری را در شهرستان داشتیم و در سال ۱۴۰۲، رشد بیست و سه درصدی در حوزه بیمه مشاغل آزاد صورت گرفت و این وام‌هایی که در مجموعه‌های کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید مجموعه کارآفرینی امید و بانک کارآفرینی پرداخت کردند در اشتغال تأثیرگذار بودند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: در حوزه یادواره شهدا و امور فرهنگی مربوط به شهدا بیش از دویست یادواره شهدا و برنامه شهدا با همکاری سپاه شهرستان برگزار شد و در حوزه مسکن ۳۹ هکتار الحاق زمین در شهر اردستان انجام شد که نقشه نیز توسط شهرداری اردستان در حال آماده سازی است و امید می‌رود در شش ماهه اول سال تحویل دهیم.

وی بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت دو سری واگذاری زمین انجام شد و در شهر مهاباد نیز بیش از ۲۰۰ قطعه پلاک تحویل افراد شده همچنین در حوزه مسکن کریمان زواره ساخت مسکن آغاز شده که برخی فازهای این مسکن تا ۸۰ درصد و برخی دیگر نیز تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار اردستان یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیاده روی جاماندگان اربعین زواره و انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت ۸۴ درصدی مردم اردستان از اتفاقات خوب سال گذشته بود.

کد خبر 6063776

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اینفوگرافیک/ افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در دولت سیزدهم
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ چگونه انجام می‌شود؟ + جزییات
  • نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • تشریح نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • در جلسه شورای عالی کار چه گذشت؟