Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:34:50 GMT

خانم هنرپیشه،رئیس شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۷۰۵

به گزارش پارس نیوز، پست افتخاری ریاست شب اهدای جوایز سزار فرانسه پس از این که سال پیش خالی ماند، امسال به بازیگر انگلیسی نامزد اسکار رسید.

به گزارش مهر، کریستین اسکات توماس بازیگر نامزد جایزه اسکار امسال ریاست بزرگ‌ترین شب سینمای فرانسه را برعهده گرفت تا در شبی که به عنوان اسکار فرانسه شناخته می‌شود، روی صحنه مراسم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در کنار رابرت ردفورد، بازیگر فیلم «نجواگر اسب» بود با کارگردان این فیلم و بازیگر همراهش که قرار است امسال جایزه افتخاری سزار را دریافت کند، به این مراسم می‌رود.

پست افتخاری ریاست مراسم اهدای جوایز سزار سال پیش خالی مانده بود و دلیل آن هم اعتراض‌ها و راهپیمایی زنان فرانسه پس از انتخاب رومن پولانسکی به عنوان رییس این مراسم در سال ۲۰۱۷ بود. پس از یک هفته اعتراض سرانجام پولانسکی از این پست کنار کشید و در نتیجه سال پیش این مراسم بدون رییس برگزار شد.

رییس شب اهدای جوایز به صورت سنتی سخنرانی افتتاحیه مراسم را ادا می‌کند. این مراسم امسال در «سله پلیه» پاریس و ۴ فوریه برگزار می‌شود.    

خانم اسکات بازیگری است که در طول مسیر کاری‌اش در فیلم‌های انگلیسی و فرانسوی زبان بازی کرده و نامزدی اسکار را برای «بیمار انگلیسی» به دست آورده و بفتا را در سرزمین مادری‌اش بریتانیا  برای «چهار عروسی و یک عزا» کسب کرده است. او سه بار نامزدی جوایز سزار را کسب کرده است.

آلن ترزیان رییس آکادمی فرانسه از وی به عنوان یکی از شمایل‌های سینما یاد کرده که در هر نقشش بسیار عالی ظاهر شده و جذابیت‌های بریتانیایی را به رخ کشیده است.

این بازیگر ۵۸ ساله در فیلم‌هایی چون «ماموریت غیرممکن»، «ریچارد سوم»، «بدل» و «تاریک‌ترین لحظات» نیز بازی کرده است. «نجواگر اسب» محصول ۱۹۹۸ به کارگردانی رابرت ردفورد ساخته شد.

۲۴ ژانویه سزار نامزدهای این دوره‌اش را معرفی می‌کند.  

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرانسه بازی پارس رئیس پارس نیوز خانم هنرپیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند

تصویری از پریناز ایزدیار، نیکی مظفری و مینا ساداتی سه بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است. این سه بازیگر به عقیده بسیاری از کاربران جزو سه بازیگر زیبا جذاب خوش استایل و خوش پوش ایرانی هستند. در ادامه تصویری از این سه بازیگر را ببینید.

منبع: سینما برتر

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان