Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانستند بازیکن جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کنند و از طرفی زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول در نیم فصل از تاریخ ۱۶ دی تا ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ است و باشگاه ها می توانند در صورت داشتن جای خالی در فهرست اسامی تا سقف ۶ بازیکن آزاد را جذب و با رعایت سایر شرایط آئین نامه در کمیته نقل و انتقالات ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایطی که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم تعریف شده، استقلالی ها تنها تا ۱۱ روز دیگر فرصت دارند تا بازیکنان جدید را جذب کنند و قرارداد آنها را به ثبت برسانند.

با جدایی الحاجی گرو و نیومایر هنوز بازیکن خارجی جدید به لیست شفر اضافه نشده و مسئولان باشگاه به دنبال تامین منابع مالی هستند تا بدین ترتیب نام بازیکنان خارجی جدید را وارد لیست تیم کنند.

استقلالی ها در حال حاضر جدا از اینکه باید مشکل مرتضی تبریزی را در رابطه با چک حق انتقال او به باشگاه ذوب آهن را حل کنند، باید وضعیت جدایی جابر انصاری را هم مشخص کنند تا این بازیکن از بلاتکلیفی در بیاید.

از طرفی استقلالی ها نام ۴ بازیکن از جمله شجاعیان، محسن کریمی، زکریا مرادی و معراج پورتقی را به لیست تیم اضافه کنند و نام مرتضی آقاخان را هم از لیست خارج و برای نیم فصل دوم وارد نکنند.

بیشتر بخوانید:

مهاجمان جدید استقلال اردوی ترکیه را از دست دادند

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

اعتصابی دیگر برای استقلال در راه است

جواب باشگاه استقلال به بازیکنان معترض به لغو اردوی قطر

بازیکن استقلال این فصل لیگ برتر را از دست داد

پول تو جیبی استقلالی ها در هاله ای از ابهام

خط حمله شکننده استقلالی‌ها در نیم فصل دوم

انتهای پیام/

نگاهی به ورودی و خروجی های استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی دور برگشت را ادامه می‌دهد که تنها تیم در بین تمام باشگاه‌های لیگ برتری است که پنجره بسته نقل و انتقالاتی در زمستان داشت و نتوانست هیچ بازیکن جدیدی به تیمش اضافه کند و از سوی دیگر مصدومیت‌های طولانی برای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات و ... و جدایی سه بازیکن بزرگسال ازجمله میلاد فخرالدینی، کاپیتان ایرالکو کاری کرد تا سید مجتبی حسینی با دست خالی به مصاف حریفانی برود که خریدهای پرشمار داشته‌اند؛ اتفاقی که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهنِ محمد ربیعی هم به چشم آمد.

مرتضی تبریزی که در تابستان گذشته به آلومینیوم اراک اضافه شد، در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پیکان به دلیل پارگی رباط صلیبی آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و همچنان دور از میادین است که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن و تیم سابق خود هم در دسترس مجتبی حسینی نبود و به دلیل بسته بودن پنجره هم مهره جایگزین به جای او به خط حمله ایرالکو اضافه نشد.

مجتبی حسینی در شرایطی تبریزی را در اختیار نداشت و 12 بازیکن بزرگسال را در لیست نفراتش بهره می‌برد که در سمت مقابل ذوب‌آهن توانسته بود در نیم‌فصل هفت بازیکن جدید اضافه کند و با وجود این شرایط در آستانه کسب امتیاز برابر شاگردان ربیعی قرار داشت که در وقت‌های تلف شده، دو گل دریافت کردند.

آلومینیوم که در دور برگشت لیگ برتر حداقل سه مصدوم در مسابقات خود مثل مرتضی تبریزی، بهروز نوروزی‌فرد و اسماعیل شریفات داشته و علاوه بر آن با محرومیت مواجه شده، امیدوار است با غایبان کمتری در ادامه فصل به میدان برود و حسینی بتواند بدون مشکل ترکیب تیمش را در بازی‌های بعدی ازجمله جدال با پرسپولیس هدایت کند.

تبریزی که دوران درخشانی در ورزشگاه فولادشهر و ذوب‌آهن داشته، در دیدار اخیر آلومینیوم در همین استادیوم حضور یافت و نظاره‌گر مسابقه تیم‌های فعلی و سابق خود بود و در کنار قاسم حدادی‌فر، اسطوره سبزپوشان بازی را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان