Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از رسیدگی به ۵۳ مورد تخلفات شرکت‌های حمل کالا و مسافر این استان در کمیسیون ماده ۱۲، طی ۹ ماه نخست امسال خبر داد.

وی افزود: در این مدت، به تخلفات ۶۸ راننده متخلف ناوگان عمومی بار و مسافر استان در کمیسیون ماده ۱۱ هم رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، نداشتن تجهیزات ایمنی، صدور بارنامه برای ناوگان فاقد مدارک و بدون تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری و برخورد نامناسب با مسافران حین سفر از جمله این تخلفات ثبت شده بود.

انتهای پیام/ن

رسیدگی به تخلفات ۶۸ راننده ناوگان عمومی بار و مسافر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۶۹۶ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده‌اند، افزود: از نظر ورود مسافر ۳۶.۳۳ درصد افزایش و از نظر خروج مسافر نیز ۳۹.۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته نزدیک به ۱۰۵ هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند، ادامه داد: در یکسال گذشته تعداد ورود ناوگان حامل کالای ترانزیتی از طریق پایانه‌های مرزی استان با ۶۷.۳۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۵۵ هزار و ۶۹۶ دستگاه و خروج تعداد ناوگان حامل کالای ترانزیت از پایانه‌های مرزی استان با ۱۵.۸۵ درصد افزایش به بیش از ۴۹ هزار دستگاه رسید.

دست نشان خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته در مجموع ۱۵ هزار و ۹۵۶ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

وی با اشاره به اینکه پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۰۳ هزار تردد، رتبه نخست تردد ناوگان باری را در بین سایر پایانه‌های مرزی استان طی یکسال گذشته داشته است، یاد آور شد: در این مدت مجموع کامیون‌های حامل‌کالاهای وارداتی و صادراتی از پایانه‌های مرزی استان به بیش از ۴۳۵ هزار رسید که کامیون حامل کالاهای صادراتی ۲.۵۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079517

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه