Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:48:34 GMT

استمرار طرح جمع آوری معتادین متجاهر در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۸۹۹

استمرار طرح جمع آوری معتادین متجاهر در اهواز

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست لطیف حیائی اهوازی و با حضور سید ولی اله موسوی رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضای این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه با اشاره به نزدیک بودن به ایام نوروز و سفر مسافران نوروزی بر استمرار طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سطح شهرستان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکسازی نقاط آلوده، جمع‌آوری و برخورد قانونی با عمده فروشان و خرده فروشان مواد مخدر از دیگر موضوعات این جلسه بود.

در ادامه این نشست، معاونت درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز عملکرد کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در خصوص اجرای طرح کرامت 2 و دیگر اقدامات انجام شده و معاونت فرهنگی شهرداری اهواز از اقدامات انجام شده برای ریشه کن کردن مواد مخدر گزارشی را ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام علی درمان سالن اجتماعات سیاسی و اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود