Web Analytics Made Easy - Statcounter

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که بازیکنان این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو تلاشی در زمین انجام نمی‌دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فصل گذشته کار را به عنوان نایب قهرمان لیگ به پایان رساندند و در این فصل شروع بسیار ضعیفی داشتند تا جایی که مورینیو از این تیم اخراج شد. پس از اخراج مورینیو، اوله گونار سولسشر هدایت یونایتد را برعهده گرفت و توانست در 7 بازی، 7 پیروزی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال گری نویل، بازیکنان یونایتد را متهم کرد که در زمان مورینیو ضعیف تر از توان خود بازی می‌کردند.

 

 

 

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم اوله گونار سولسشر زمانی به تیم آمد که دیگر تیم نمی‌توانست از آن ضعیف تر باشد و حس و حال بدی حول تیم بود. او عملکرد فوق العاده ای داشته ، به خوبی خود را در جایگاه درست قرار داده و به بردن ادامه داده است. فکر می‌کنم این بهترین شروع یک مربی یونایتد در طول تاریخ است. واقعا باورنکردنی بوده است. بازیکنان یونایتد اما مشخصا در دوران مورینیو تلاشی کمتری در زمین انجام می‌دادند. تفاوت‌ها فوق العاده است ولی باید اعتراف کنم که به کیفیت بازیکنان دچار شک شده بودم.  البته به نظرم اینطور نیست که آنها در سطحی باشند که تیم را به کسب قهرمانی برسانند بلکه در سطح توانایی شان در زمین تلاش می‌کنند."

 

گری نویل(سرمربی) والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گری نویل سرمربی والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از بازی بایرن مونیخ، به فاصله موجود بین آرسنال و سایر تیم‌ها اشاره کرد. 

طرفداری | آرسنال برای پنجمین بار توسط بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. 

هفته کابوس‌وار توپچی‌ها تکمیل شد. آرسنال که ابتدای هفته با شکست مقابل استون ویلا صدر جدول را از دست داده بود، در سفر به آلیانتس آرنا نتوانست کاری انجام دهد و با باخت 1-0، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. میکل آرتتا در مورد بازی تیمش با بایرن مونیخ گفت:

از نتیجه نهایی خیلی ناراحت و ناامید هستم. این یک بازی با اختلاف بسیار کم بود. در بازی رفت دو گل ضعیف دریافت کردیم. امروز با تمام قوا به میدان آمدیم و من واقعا از بازیکنانم، به خصوص در نیمه اول، راضی هستم. بازی‌ای بود که می‌شد دید یک اشتباه یا درخشش فردی می‌توانست باعث تغییر نتیجه شود. ما به اندازه کافی محوطه جریمه خودمان را خوب دفاع نکردیم.

چرا آرسنال امشب موقعیت خاصی نتوانست ایجاد کند؟ 

به حریف هم باید اعتبار داد. وقتی آنها به شیوه‌ای که بازی کردند، بازی می‌کنند، در هم شکستن بایرن مونیخ سخت است. ما در نیمه دوم تلاش کردیم تا آن انگیزه را حفظ کنیم. این بازی‌ها هرگز با تعداد زیادی موقعیت گل فوق‌العاده همراه نیستند. موقعیت‌ها خیلی کم هستند. حالا زمان کنار بودن با بازیکنانمان و حمایت از آنهاست.

آیا آرسنال به پیروزی و صعود باور نداشت؟ 

نمی‌دانم به باور بازیکنان مربوط می‌شد یا نه. گل آنها را در موقعیت خیلی خوبی قرار داد. بازیکنان را دیدم و عملکردشان را بررسی کردم. ما فاقد جادوی لازم برای باز کردن بازی و عبور از سد بایرن بودیم. به همین دلیل است که حذف شدیم.

حذف زودهنگامی برای تیم آرتتا محسوب می‌شود؟ 

ما 14 سال بود که چنین بازی‌ای انجام نداده بودیم (یک چهارم). دلیلی برای این فاصله وجود دارد. می‌خواهیم همه چیز را در یک فصل به سرعت پیشرفت دهیم. این فاصله‌ها از چیز دیگری ناشی می‌شوند که ما هنوز آن را نداریم. برای باشگاه‌های دیگر رسیدن به این سطح هفت، هشت یا ده سال طول کشید.

 اجتناب از تحت تاثیر قرار گرفتن از این باخت در مسیر قهرمانی لیگ برتر؟ 

 

باید کنار بازیکنان باشیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که در کنار آن‌ها  باشیم، از بازیکنان آرسنال حمایت کنیم و به آنها عشق و محبت بدهیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم چون روز شنبه بازی خیلی مهمی داریم. ما واقعا آن برد را می‌خواهیم و باید نشان دهیم که توانایی برگشتن به شرایط خوب را داریم.

آخرین جمله در مورد احساس شکست امشب؟ 

ناامیدی وجود دارد. امشب از بین نخواهد رفت، اما قول می‌دهم که تا فردا کاملا روی ولوورهمپتون تمرکز می‌کنیم. وقتی ۱۰ برد پشت سر هم داریم، اکنون زمان حمایت از بازیکنان آسان است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش بازیکنان لیورپول برای گلزنی داروین نونیز
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است