Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تاس، ساعات پایانی روز جمعه گروهی برای دزدیدن سوخت یک خط لوله انتقال بنزین در شمال مکزیکوسیتی را شکافتند.

پس از آن مردم محلی برای پر کردن بنزین با گالن به سمت این خط لوله رفتند اما به ناگهان خط لوله منفجر شد و بنا به گفته عمر فیاد، فرماندار منطقه هیدالکو، تاکنون 91 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ده‌ها نفر نیز در این حادثه زخمی شدند.

وی می‌گوید، در حال حاضر حال 50 نفر از مصدومان این حادثه نیز وخیم است و بنابراین احتمال افزایش قربانیان همچنان وجود دارد.

دزدی از خط لوله انتقال بنزین در مکزیک بسیار متداول است و حدود 2 هفته است که دولت جدید این کشور سیاست‌های جدی در راستای مقابله با این مسئله اتخاذ کرده است.

آبرادور، رئیس‌جمهور جدید مکزیک، می‌گوید: ما باید به این مسئله پایان دهیم.

دولت مکزیک برای کم کردن دزدی از خطوط لوله بنزین به سمت انتقال بنزین از طریق کامیون‌ها روی آورده است که این مسئله باعث شده است روند توزیع سوخت در این کشور کند شده و در برخی مناطق حتی شاهد کمبود بنزین باشیم.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین در خیابان میر خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به نشست آسفالت در خیابان میر در مقطع پایین پل به علت نشت آب و فرونشست اظهار کرد: در پی رخداد این حادثه، تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام شدند و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت‌یابی، نسبت به ایمن‌سازی و پرسازی محل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد، افزود: عملیات نشت‌یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله، مقرر شد پس از نشت‌یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

شیشه فروش اضافه کرد: به دلیل شرایط فرونشست زمین، حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته، به طوری که در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تاکنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

وی افزود: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد، به طور کلی ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده است و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد.

کد خبر 746799

دیگر خبرها

  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در خط لوله انتقال نفت خام در سوریه
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس