Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌شود با هم‌فکری و هم‌افزایی و استفاده از راهبردهای مناسب بیش از پیش در راستای اهداف انقلاب و دینی فعالیت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: مقطع کنونی جامعه ما مقطع بسیار حساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۰ سال شاهد عداوت و دشمنی دشمنان انقلاب و اسلام بودیم که در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و نظامی تا آنجا که توانستند برای مقابله با نظام و انقلاب تلاش کردند.

 وی ادامه داد: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جریانات سیاسی و دیگر برنامه‌هایی که علیه نظام ما به کار بردند و با جنگ‌های نیابتی می‌خواستند مانع پیروزی این انقلاب شوند و نگذارند حکومت دینی شکل گیرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون به بلوغ سیاسی رسیده است و دشمن در هر عرصه‌ای که وارد شده است به جز شکست چیزی نصیب آنها نشده است و باید با حرکت آفندی و پدافندی این مسیر را دنبال کنیم.

سروستانی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در تلاش برای رسیدن به اهداف خود است، تاکید کرد: امسال دشمنان جنگ روانی را در دستور کار داشتند و برای آینده هم برنامه‌های دارند و این مسائل را با هدایت‌های رهبری و حضور مردم پشت سر گذشتیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که جامعه را یک جامعه دینی و انقلابی نگه داریم. این مسیر را با استقامت و صبر پشت سر گذاشتیم و با این فرهنگ‌سازی استکبار جهانی رو به افول است و نصرت و پیروزی در انتظار انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با صبر و هوشیاری شاهدیم که نظام ما هر روز یک سنگر جلو می‌رود و دشمن در حال عقب‌نشینی است و باید این مسیر را همچنان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی تقویت روحیه جهادی است که استفاده از این راهبرد می‌تواند اثرات گران‌بهایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در ۴۵ سال اخیر عملیات های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند. در چهل و پنج سال اخیر عملیات‌های متعددی در این رابطه صورت گرفت.

نمودار تاریخی «همه پاسخ‌های سخت ایران» از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

نمودارهای فوق از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

کد خبر 744819

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد