Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کاروان قرآنی انقلاب پس از حضور در استان قم، صبح امروز با استقبال مسئولان استان مرکزی وارد شهر اراک شدند و در گلزار شهدای این شهر به ساحت شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان قرآنی انقلاب که از صبح دیروز سفر خود را به مناطق مختلف کشور آغاز کرده صبح امروز با استقبال مسئولان استانی وارد استان مرکزی و شهر اراک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در گلزار شهدای شهر اراک و تلاوت برسر مزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا نخستین برنامه کاروان بود و پس از آن اعضای کاروان باحضور در دفتر امام جمعه اراک به دیدار آیت‌الله دری نجف‌آبادی رفتند.

تلاوت حمید‌رضا احمدی‌وفا در گلزار شهدا و تلاوت احمد ابوالقاسمی در دفتر امام جمعه استان از جمله برنامه‌های صبح بود که با استقبال حاضران مواجه شد. پس از دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی اعضای کاروان باحضور در منزل شهید عبدالله خسروی به ساحت این شهید عزیز ادای احترام کردند.

حضور در جمع فعالان قرآنی اراک و بررسی مسائل و مشکلات آنها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های کاروان انقلاب در استان مرکزی است. این محفل امشب از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مسجد امام حسین(ع) اراک برگزار و در آن قاریانی چون حمید‌رضا احمدی‌وفا، احمد ابوالقاسمی و مجید جیریایی تلاوت خواهند کرد. اجرای مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن توسط گروه بریر حمدانی از دیگر آیتم‌های این محفل است که توسط محمد‌هادی صلحجو اجرا می‌شود.

همچنین در ادامه برنامه‌ها اعضای کاروان صبح فردا باحضور در بیت امام خمینی(ره) در شهر خمین به اجرای محفل انس با قرآن به یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

اعضای کاروان قرآنی انقلاب پس از استان مرکزی وارد استان اصفهان شده و در شهر‌های مختلف این استان حضور پیدا خواهند کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/


منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد مرگ بر اسرائیل در گلزار شهدای کرمان

   

یه گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان مردم کرمان همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدر دانی و حمایت  کردند 

دیگر خبرها

  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • اعلام حمایت مردمی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد
  • تجمع ضد صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان
  • فریاد مرگ بر اسرائیل در گلزار شهدای کرمان
  • تجمع در گلزار شهدای کرمان پس از عملیات سپاه علیه اسرائیل