Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی درآستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، جلسه بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی استان تهران باحضور دکتر سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیرحسین محمودی رییس بسیج اساتید واحد تهران مرکزی و مسئولین کانون های بسیج واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد تهران مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری همایش وجلسات هم اندیشی در استانها با محوریت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران محوریت اصلی این جلسه بود که در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟