Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@06:56:50 GMT

یک مجموعه اقامتی در مشهد طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۲۲۳

یک مجموعه اقامتی در مشهد طعمه حریق شد

حوادث رکنا: مدیر عامل آتش نشانی مشهد، گفت: یک مجموعه اقامتی در دست تعمیر واقع در خیابان آیت الله بهجت در این شهر دچار آتش سوزی شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از پایگاه خبری 125، حسن جعفری روز سه شنبه در شرح این خبر افزود: این آتش سوزی بامداد امروز در مجموعه اقامتی چهارطبقه در دست تعمیر رخ داد و آتش نشانان 3 ایستگاه بلافاصله به محل حادثه واقع در خیابان آیت الله بهجت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کانون حریق یک واحد حدوداً 60 متری در طبقه دوم این مجتمع بود و طبق بررسی اولیه در پی انجام برش کاشی با استفاده از فرز صنعتی در سرویس بهداشتی این آتش سوزی اتفاق افتاد که به سرعت به داخل اتاق خواب نیز سرایت کرده بود .

مدیر عامل آتش نشانی مشهد ، گفت: با توجه به وجود اقلام قابل اشتعال نظیر تشک و پتو و.. در این اتاق حریق به سرعت گسترش یافت و دود ناشی از آن تمام فضا را فراگرفت.

وی با اشاره به مهار آتش توسط آتش نشانان افزود: این مجموعه اقامتی در حال تعمیرات بود لذا حادثه خسارت جانی نداشت و دود موجود در محل نیز توسط دستگاههای دمنده تخلیه شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم راز مرگ مرد نگهبان مشهدی در صحنه بازسازی لو رفت / قاتل روسری را جا گذاشته بود + عکس زن عصبانی شوهرش را به خاطر رمز تلفن همراهش به آتش کشید+ عکس سلطان سکه، سکه ای نداشت/ نتوانسته‌ایم خاوری را از کانادا برگردانیم ! کار کثیف زن و شوهر لرستانی در مراسم مردگان

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی مشهد در خیابان طعمه حریق عکس فیلم تهران زن مرد ازدواج عاشق پرونده پسر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، وقوع حریق در بازار بندرعباس موجب شده است دود غلیظی در آسمان این شهر مشاهده شود.

این دود ناشی از آتش سوزی در یک باب مغازه است که در مجاورت مدرسه النبی (ص) بندرعباس و پارکینگ صدف قرار دارد..

این مغازه جزو آخرین مغازه‌ها در راسته بازار است و در مجاورت آن مغازه‌های زیادی وجود ندارد تا آتش سوزی گسترده شود.

پرسنل آتش‌نشانی با وجود ترافیک سنگین در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و مشغول اطفای حریق هستند.

کد خبر 6084877

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس