Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در نشست با مسوولان استانی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار اجتماعات استانداری، افزود : نظام جمهوری اسلامی امروز بسیار قدرتمند است و مردم باید از کارایی و توانمندی نظام آگاه شوند.
وی اظهارداشت : نظام، کارایی لازم را در مواجه با دشمنی با استکبار دارد، اگر حجم فشاری که استکبار به نظام می آورد با تمهیدات دولتمردان و با استفاده از رهنمون های رهبری دیده شود، متوجه توانایی نظام می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اینکه نظام جمهوری اسلامی یک تنه در مقابله با مشکلات ایستاده از ارزش ها و قوت های آن است همچنین این توان و قدرت نظام است که آمریکا تنها مانده و برغم تمام دشمنی های استکبار مردم زندگی عادی خود را هرچند با سختی می گذرانند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، افزود: این یعنی انقلاب به فهم و پختگی دست پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: حجم زیادی از فعالیت ها برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که امیدواریم پراکندگی این برنامه ها به کاهش کمی و کیفی برنامه ها منجر نشود.
رضایی ادامه داد: همچنین ممکن است این پراکندگی به نمایش هرچه بهتر و شکوهمند برنامه های انقلاب منجر نشود از این رو گروهی تشکیل تا پراکندگی ها جمع و ارائه برنامه های پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مردم موثرتر باشد به گونه ای که از شکوه و اقتدار این مراسم کم نشود.
وی با بیان اینکه در بیان دستاوردهای انقلاب باید صداقت را مدنظر قرار دهیم، بیان کرد: در همین راستا مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که در این راستا باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و آن ها را در برابر جنگ اقتصادی آگاه کنیم زیرا دشمن و استکبار با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام است.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: استانداری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده و ناظر در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کند، اگر اصل بر صداقت باشد باید مشکلات را با مردم در میان بگذاریم.
وی با تاکید بر همدلی، هماهنگی و همزبانی تصریح کرد: چارچوب سخنرانان ایام الله دهه فجر باید در راستای هماهنگی، همدلی، وحدت و همزبانی باشد در غیر این صورت جایی برای سخنرانی در این استان ندارند.
رضایی با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ در دهه فجر گفت: برخی از پروژه های بزرگ از جمله پنج پروژه در ذوب آهن اصفهان برای این ایام داریم که نشان می دهد با وجود تمام مشکلات اقتصادی همچنان برای پیشبرد اقتصاد با محوریت مردم تلاش می شود.
وی ادامه داد: انقلاب برای مردم و از دل مردم به وجود آمده است، از این رو تشکل های مردمی، احزاب و اصناف باید در این برنامه ها پررنگ تر دیده شوند.
استاندار اصفهان، خلاقیت و نوآوری در برنامه ها و تبلیغات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد.
وی بیان کرد : برخی از معاندان و ضد انقلابی ها در فضای مجازی فعالیت دارند و درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند به همین منظور باید گروهی برای رصد این فضا تشکیل تا موضوعات را رصد کنند.
رضایی یادآور شد : به جای پخش خوراکی های غیرمجاز در رسانه ملی، از نخبگان و دستاوردهای علمی بزرگ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه هایی پخش شود.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن هر سال به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شد، امسال برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعار افتخار به گذشته، امید به آینده انتخاب شد.
9913/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران خلاقیت نظام جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند