Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@23:46:59 GMT

ابتکار متروی توکیو برای کاهش ازدحام در واگن‌ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۲۴۲

ابتکار متروی توکیو برای کاهش ازدحام در واگن‌ها

رویداد۲۴ سخنگوی متروی توکیو معتقد است این اقدام می‌تواند به کاهش ازدحام مسافران در ساعات پیک استفاده از مترو کمک کند چرا که مسافران را ترغیب می‌سازد در زمان‌های مختلف در طول روز از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به نوشته روزنامه تلگراف، قرار است این برنامه در یکی از خطوط شلوغ متروی توکیو اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح مسافران باید به صورت آنلاین ثبت نام کرده تا با استفاده از کارت‌های سفر، رفت و آمدشان در ساعات غیر پیک در گیت‌های ایستگاه‌های مترو ثبت شود. همچنین یک اپلیکیشن موبایل برای آگاهی مسافران از "ساعات پیک مترو" راه‌اندازی شده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو توکیو ازدحام مسافران مترو ازدحام مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج تندری و ضعیف از عصر یکشنبه تا چهارشنبه از منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: به موجب آن بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک و روند کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

وی مطرح کرد: امروز یکشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، عصر رگبار پراکنده در پاره‌ای نقاط و رعد و برق و فردا دوشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق است.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: برای روز سه شنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، رگبار پراکنده و رعد و برق و برای چهارشنبه آسمانی نیمه ابری در صبح همراه با احتمال بارش پراکنده و وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6084209

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها