Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:30:14 GMT

تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل چین کار سختی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۲۵۶

تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل چین کار سختی ندارد

مربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد که تیم ملی چین چندان قدرتمند نیست و شاگردان کی‌روش می‌توانند آنها را شکست بدهند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز درباره پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران مقابل عمان و صعود به مرحله یک‌چها م نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به بازیکنان تیم ملی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، چون آنها خیلی خوب بازی کردند و موفق شدند از سد حریف‌شان عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به عمان بزنیم.

وی افزود: نتیجه‌ای که ما از دیدار مقابل عمان گرفتیم، این است که تیم ملی ایران باید هجومی بازی کند. در دیدار مقابل عمان هم تیم ما در همه خطوط عملکرد خیلی خوبی داشت. در کنار اینها نباید از عملکرد خوب بیرانوند هم غافل شد که با پنالتی که از بازیکن عمان گرفت، ایران را در بازی نگه داشت.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال| دقت کی‌روش در طراحی تمرینات و حضور چینی‌ها در تمرینپرویز برومند: خوشحالم که تیم ملی دروازه‌بانی شش‌دانگ دارد/ سبک بازی ایران، توانایی برخی بازیکنان را محدود می‌کندسردار آزمون در گفت‌وگو با تسنیم: کی‌روش بزرگ‌تر از لیپی است/ قبلاً دروازه‌بان بودم!

مربی پیشین تیم تراکتورسازی شانس پیروزی تیم ملی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی را بیشتر از چین دانست و عنوان کرد: خیلی بعید است که چین بتواند مقابل ایران حرفی برای گفتن داشته باشد. آنها تیم چندان قدرتمندی نیستند و نتایج اخیرشان هم به خاطر حضور لیپی است که روی نیمکت چین نشسته. فکر نمی‌کنم بازیکنان ایران برای بردن چین کار سختی داشته باشند.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات استقلال ملاثانی آغاز شد و پس از هدر رفتن سه موقعیت سرانجام در یک فرار زیبا علی حمودی به یاد دوران جوانی با عبور از دفاع خوشه علی فاتح را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه بازی و حملات استقلال برای زدن گل دوم نتیجه داد و پاس در عمق زیبای امید خالدی برای دانیال مومنی منجر به گل دوم استقلال شد.

در این مسابقه چهره‌های نام آشنایی از فوتبال ایران حضور داشتند. از مهرداد بایرامی و سجاد اژدر تا احمد جبوری و احسان علوان زاده و ...

تیم آبی پوش با این برد در میانه جدول باقی ماند و کار خوشه را برای بقا در لیگ دسته اول سخت تر کرد. آنها در قعر جدول اوضاع خوبی ندارند.

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین