Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@05:13:09 GMT

کسب رتبه های کشوری هنرجویان خوسف

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۲۸۲

کسب رتبه های کشوری هنرجویان خوسف

اکبری گفت: تعداد ۲۶ نفر از هنوجویان خوسف در آزمون های مرحله اول پیشرفت تحصیلی رتبه های اول تا سوم استان و کشور را کسب کردند.

«حسن اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: هنرجویان خوسف در آزمون های پیشرفت تحصیلی، رتبه های نخست کشوری و استانی را کسب کرده اند.

 

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش خوسف افزود: تعداد ۲۶ نفر از هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش شهرستان خوسف در آزمون های مرحله اول پیشرفت تحصیلی رتبه های اول تا سوم استان و کشور را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد هنرجویان هنرستان های شهرستان خوسف در مرحله نخست آزمون های تحصیلی شرکت کرده اند، گفت: در ارزیابی انجام شده در رشته های تصویرسازی، تولید محتوا و انیمیشن، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده و حسابداری مالی هنرجویان خوسف رتبه اول کشوری را کسب کرده اند.

 

وی افزود: این افراد شامل نازنین و فاطمه بهمدی از هنرستان حجاب خور، هادی صفاری هنرستان امام حسین (ع)، فاطمه برزگر، حمیده عظیمی، فاطمه هنرپیشه و مریم یوسفی از هنرستان اندیشه هستند.

 

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش خوسف افزود: همچنین تعداد۱۰ هنرجو «سمیه ایوبی، کوثر دلاور، زهرا رهنورد، عارفه کتانی، طاهره سنجری، فاطمه مشمولی، فاطمه رمضانی از هنرستان اندیشه، زینب حسینایی و زهرا شاهوردی از حجاب خور و سید محمد جواد موسوی اول هم از هنرستان امام حسین (ع)» نیز در رشته های مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، حسابداری مالی، شبکه و نرم افزار رایانه، تصویر سازی جلوه های ویژه رایانه ای و تولید محتوای الکترونیکی رتبه دوم کشوری را بدست آوردند.

 

اکبری همچنین به کسب ۹ رتبه کشوری در رشته های تولید محتوای الکترونیکی، تصویرسازی جلوه های ویژه رایانه ای، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، تعمیر برق و موتور خودرو توسط هنرجویان امیر حسین رمضانی، رضا مسگرانی و عباس نوخواه از هنرستان امام حسین (ع)، محبوبه بهمدی، زهرا کرمی و فاطمه بهمدی از حجاب خور، زهرا مطهری نژاد، طاهره کشتگر و فرشته رمضانی از هنرستان اندیشه اشاره کرد.

 

وی از کسب رتبه اول تا سوم کلاسی در تمامی رشته های تحصیلی در بین مناطق و شهرستان های استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این رتبه ها مربوط به هنر آموزان خوسف بوده است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی اردبیل استان بوشهر هرمزگان حضرت زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی شهید مجلس خوسف دانش آموزان خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد