Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:04:14 GMT

محموله هروئین در رودبارجنوب توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۳۱۵

رکنا: سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی رودبار جنوب از کشف محموله ۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرمی هروئین توسط ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ فیروزبخت درپایان عامل رو به رشدی که سبب ضعیف شدن سیستم خانواده شده است را مصرف مواد مخدر در نوجوانان و جوانان دانست و اظهار کرد: آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی، بر رویکرد‌های پیشگیرانه یا کاهش مصرف مواد مخدر  در جوانان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر راز مرگ مرد نگهبان مشهدی در صحنه بازسازی لو رفت / قاتل روسری را جا گذاشته بود + عکس وحشتناکترین عکس از شکاف خوردن زمین در اراک + جزییات تفریح برفی یک زوج جوان استان مازندران را به هم ریخت

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث ماموران محموله توقیف هروئین سرهنگ عکس تهران زن فیلم مرد ازدواج عاشق پرونده پسر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا نجارزاده، ظهر چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربایش دو پسر ۳۵ و ۲۳ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان رودبار جنوب و با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد چند نفر با تهدید دو پسر جوان را از محدوده یک دامداری ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به تمامی واحد‌های گشت انتظامی در نهایت با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی، افرادی که اقدام به ربودن این دو نفر کرده بودند عرصه را بر خود تنگ دیده و افراد ربوده شده را کمتر از ۲ ساعت آزاد کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودبار جنوب علت این عمل مجرمانه را اختلاف شخصی بین چند جوان ذکر و بیان کرد: پی جویی‌های لازم برای شناسایی دقیق‌تر و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه