Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در پنجمین دوره‌ی مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) که با حضور دونده‌های مطرح سراسر کشور به میزبانی جزیره هرمز برگزار شد، زانیار رحمانی دونده‌ی آینده دار مریوانی، در مسابقات دو ۲۰۰۰ متر با مانع، با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و طا‌ها غفاری دونده‌ی نام آشنا و عنوان دار مریوانی بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها تیم کردستان در بخش تیمی قهرمان شد.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوومیدانی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، امیر رضا کاکی کاراته کای نوجوان خرم آبادی که تا پیش از این در رقابتهای مختلف کشوری و بین المللی موفق ظاهر شده و در سکوهای اول تا سوم قرار گرفته بود در مسابقات انتخابی تیم ملی در همدان با غلبه بر حریفان مقام نخست و طلای این دوره از مسابقات را با شایستگی از آن خود نمود.

براساس این خبر ، امیررضا کاکی ورزشکار شایسته و نام آور کاراته استان لرستان با هدایت و مربیگری میثم یاراحمدی چهره شاخص کشوری در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در استان همدان شرکت نمود و موفق شد ضمن دریافت نشان طلای این مسابقات و ایستادن برسکوی نخست به اردوی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران دعوت شود کاکی از نوجوانان مستعد رشته کاراته در کشور است که بدرستی با تشویقهای خانواده اش و مربیگری میثم یاراحمدی قطعاً در آینده و در رده های بالاتر خواهد درخشید..

خبرگزاری خبرآنلاین این موفقیت را به امیررضا کاکی و جامعه ورزشی استان تبریک عرض نموده و برای وی آرزوی تداوم موفقیتها را دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897056

دیگر خبرها

  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه