Web Analytics Made Easy - Statcounter

مگان مولالی بازیگر ۶۰ ساله آمریکایی که پیش از این شایعه حضورش به عنوان مجری مراسم اسکار مطرح بود، با قبول کردن میزبانی جشنواره سالانه انجمن بازیگران به شایعات پایان داد.

او در مورد چگونگی میزبانی این جشنواره گفت: پیش از اینکه آن‌ها حرفشان را تمام کنند من از شدت هیجان درخواستشان را قبول کردم!

مگان مولالی همچنین افزود: برنامه‌ها و ایده‌های خاصی برای این جشنواه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با توجه به اینکه به شوخی‌های سیاسی علاقه دارد، گفت: در این مراسم با وجود جذاب بودن شوخی‌های سیاسی از آن استفاده نخواهد کرد وبرنامه  تنها راجع به بازیگران وتبریک به افراد با استعداد خواهد بود.

مگان مولالی از میزبانی این مراسم ابراز خرسندی کرد چرا که متعقد است معمولا بانوان را به عنوان میزبان‌های این مراسم ها انتخاب نمی کنند و اکنون برای مراسم‌های بزرگتر در سال‌های آینده تلاش می کند.

او همچنین در رابطه با اسکار بدون مجری بودن گفت: با حضور افرادی مانند «تینا فی» (کمدین و بازیگر) وایمی پولر (بازیگر و تهیه کننده) برگزاری اسکار بدون میزبان واقعا مسخره واحمقانه است و هدف آن‌ها را از این کار را نمی فهمم.

جشنواره سالانه انجمن بازیگران فیلم در ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خواننده آمریکایی بازیگر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

دکتر فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می شود، افزود: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

دکتر فروردین گفت: این برنامه ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه سه سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید