Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بیژن لطفی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آبیک گفت: از ابتدای امسال تا کنون برای مدیریت منابع آب، ۶ هزار و ۴۰۰ متر طرح انتقال آب با لوله گذاری کنافی و احداث کانال‌های بتنی در قالب پروژه ساماندهی اراضی کشاورزی و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری در قالب پروژه پایاب چاه دشت، از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی در ۲۰ روستا هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبیک اضافه کرد: انتقال آب از منابع آبی تا مزارع از طریق لوله و یا کانال‌های بتنی میزان هدررفت آب در این بخش را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اجرای طرح انتقال آب در بیست روستای آبیک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

وی از تجهیز ۱۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری خبر داد و افزود: این میزان تجهیز زمین‌های کشاورزی به سامانه آبیاری نوین در یک‌سال گذشته و در قالب اجرای ۴۹ طرح آبیاری نوین صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری نوین است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است.

عطایی تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان را ۳۰۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار بتوان به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 747488

دیگر خبرها

  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک