Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز گفت‌وگویی با رادیو تهران انجام داد که در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان درخصوص پرونده شهرام جزایری گفت: ....این فرد بعد از آزادی از زندان وارد عرصه تجارت و کارها و فعالیت های تجاری شد اما قصد خروج غیرقانونی از کشور داشت و عوامل داخلی و همدستانش برای وی مهر خروج هم در پاسپورتش زده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس این فرد دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

اما ساعتی بعد دادستان تهران سخنان خود را اصلاح کرده و عنوان کرد: آن کسی که برایش در پاسپورت مهر خروج زده شده بود میثم رضایی مدیرشرکت مفتاح خودرو بوده است.

به این ترتیب می‌توان دریافت میثم رضایی برای فرار از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و حتی تا مرحله ضرب مهر خروج بر ری پاسپورتش نیز پیش رفته بوده است که ماموران وی را دستگیر کرده اند.

براساس گفته‌های پیشین دادستان تهران پرونده شرکت مفتاح رهنورد به مدیر عاملی میثم رضایی با هزار و ۴۰۰ نفر شاکی و ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مربوط به خودرو در کشور است.

میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان واردکنندگان خودرو و مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد که خیلی‌ها به او لقب دست راست وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت را داده‌اند، در زمینه واردات خودرو تخلفات فراوانی داشته است.

این در حالی است که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه ۱۷ شهریور امسال در برنامه تلویزیونی نگاه یک با اعلام خبر بازداشت میثم رضایی گفته بود که این فرد  قصد داشت به صورت غیرقانونی از ایران خارج شود که با کمک وزارت اطلاعات به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تامین خودرو، ۱۹۰ میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳  نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی بیان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قلاب ؛ میثم ابراهیمی و مهدی امیری
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟