Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:18:59 GMT

جمع آوری خطوط ریلی داخل شهر قم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۵۳۲

جمع آوری خطوط ریلی داخل شهر قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، براساس جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ و به منظور احداث قطار حومه‌ای تهران قم، احداث آنتنی فرودگاه امام، احداث راه آهن کمربندی قم و انتقال و جمع‌آوری راه آهن از داخل شهر قم جمعا مبلغ ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است تا این طرح‌ها حداکثر تا سال ۱۳۹۹ به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطوط ریلی داخل شهر قم جمع آوری می‌شود

همچنین در این جدول بودجه، به منظور احداث و بهسازی راه اصلی ساوه سلفچگان، آوه قم، قم گرمسار و اتصال آن به کمربندی امام علی و ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محل آزادراه قم کاشان جمعا به طول ۲۶۹ کیلومتر ۱۶۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

بهسازی محور قدیم قم تهران به طول ۱۲۹ کیلومتر و محور قم نیزار به طول ۴۵ کیلومتر از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال آینده است که برای طرح اول ۱۰ میلیارد و برای طرح دوم ۲۰ میلیارد تومان در نظرگرفته شده است.

در این جدول برای احداث کمربندی قم به طول ۷۵ کیلومتر که به صورت آزادراه احداث می‌شود مبلغ ۱۴۸ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

بررسی اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ همچنین نشان می‌دهد برای احداث راه آهن سریع السیر تهران، قم، اصفهان و قم، اراک مجموعا ۱۵ هزار میلیارد تومان تا سال بهره برداری که ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/الف

خطوط ریلی داخل شهر قم جمع آوری می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳

تین نیوز

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد برگزار خواهد شد

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳