Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:52:30 GMT

عکس‌های معروف عباس کیارستمی موزیک ویدئو می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۵۴۶

عکس‌های معروف عباس کیارستمی موزیک ویدئو می‌شوند

رکنا: موزیک ویدئویی بر اساس مجموعه عکس‌های «سفید برفی» زنده‌یاد عباس کیارستمی که شهرتی جهانی دارند، ساخته می‌شود.

رضا موسوی طراح و کارگردان اجراهای زنده موسیقی که طی سال‌های اخیر کارگردانی کنسرت‌های خوانندگان و گروه‌های مطرح موسیقی از جمله علیرضا قربانی، گروه «دال»، رامین بهنا و پیمان خازنی را بر عهده داشته درباره فعالیت تازه خود گفت: همزمان با فعالیت‌هایی که با گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی دارم مشغول برنامه‌ریزی برای تولید یک اثر تصویری موسیقایی هستم که مبنای آن مجموعه عکس «سفید برفی» از آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی است که به زودی کارهای مربوط به تولید آن را آغاز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عباس کیارستمی از جمله هنرمندان صاحب نام کشورمان است که بنده همواره ارادت بسیار ویژه‌ای به آثارش داشته‌ام. این هنرمند به دلیل اشراف و دانشی که در عرصه زیبایی‌شناسی بصری داشت همواره کارهایی را در این زمینه تولید می‌کرد که فارغ از مباحث مربوط به سینما دربرگیرنده نشانه‌هایی بود که برای مخاطب همواره منبعی برای تفکر و اندیشه می‌شد.

موسوی گفت: «سفید برفی» نیز از جمله آثار این هنرمند است که شخصا علاقه زیادی به آن دارم و تصمیم گرفتم اثری را برگرفته از این کار تولید کنم که به نوعی یک برداشت از این کتاب است. در این اثر یک خواننده مطرح نیز با گروه تولید کننده همکاری می کند که به زودی جزییات آن اعلام می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر دستور پروازی سرنشینان بویینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش که در کرج کشته شدند علت شلیک های وحشت آور در قائمشهر چه بود؟ قتل مامور مرزبانی در زابل + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند سینما عباس کیارستمی عکس کنسرت سفید موزیک ویدئو عکس تهران زن فیلم مرد ازدواج عاشق پرونده پسر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد.

در این مراسم از مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان