Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ملی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته و قرعه خوبی هم نصیبش شده است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره وضعیت تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر تیم ملی وضعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هر 4 بازی شاگردان کی‌روش را هم دیدم و فکر می‎کنم اگر دیدار مقابل عراق را فاکتور بگیریم، آنها در بقیه بازی‌ها عملکرد خوبی داشتند. تیم ملی ما تاکنون در مسابقات خوب جلو رفته و امیدوارم به این روند خود ادامه بدهد.

وی با اشاره به دیدار دیدار روز پنجشنبه تیم ملی ایران مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در دیدار مقابل عمان بچه‌ها کار سختی نداشتند، مقابل چین هم کار سختی ندارند. تیم ملی در بهترین شرایط ممکن برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا قرار گرفته و قرعه خوبی هم نصیبش شده است. ان‌شاءالله که شاگردان کی‌روش بتوانند بعد از 40 سال قهرمانی را به مردم هدیه کنند.

تیم ملی ایران برای پیروزی مقابل چین کار سختی نداردشکست چین برای تیم ملی راحت‌تر از عمان استپرویز برومند: خوشحالم که تیم ملی دروازه‌بانی شش‌دانگ دارد/ سبک بازی ایران، توانایی برخی بازیکنان را محدود می‌کند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: اگر تیم ملی بتواند  چین را ببرد که به احتمال زیاد هم می‌تواند، باید به مصاف ژاپن برود. از دیدار مقابل ژاپن است که جام ملت‌ها تازه برای تیم ملی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم

محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا