Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فرهنگیان شاغل و بازنشسته پیشنهادی را در جهت رفع این مشکلات به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، بیان کرد: من به همکاران در مجلس شورای اسلامی و دولت در خصوص احقاق حق حداقلی فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش پیشنهادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای روحانی و همکاران استحضار دارید که فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آموزش و پرورش هم در دوران خدمت صادقانه و هم در دوران بازنشستگی در مقام مقایسه با سایر کارکنان دولت هم از نظر حقوق دریافتی ماهیانه و هم از نظر خدمات رفاهی مورد اجحاف قرار گرفتند. این قشر انتظار دارند به منظور کاهش این تبعیض‌های ناروا قدری از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی اقدام در جهت جبران این نابرابری‌ها می‌تواند در قالب استخدام یکی از فرزندان بازنشستگان فرهنگی با اولویت‌ها و سهمیه خاص از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی مورد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود