Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گردهمایی بزرگ خانواده دوومیدانی ایران با حضور پیشکسوتان سراسر کشور فردا (چهارشنبه) در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، گردهمایی بزرگ خانواده دو و میدانی ایران با هدف تجلیل از افتخار آفرینان دیروز و امروز ورزش اول المپیک کشورمان و با حضور پیشکسوتان سراسر کشور شامگاه چهارشنبه ۳ بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از رؤسای پیشین فدراسیون دوومیدانی، مدال آوران ادوار مختلف بازی‌های آسیایی، مدال آوران و مربیان موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا (۲۰۱۸) و مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا (۲۰۱۸) و نفرات برتر رقابت‌های لیگ طلایی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی تیم کیهانی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک

در فاصله حدود ۱۲۰ روز مانده تا برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در محل انجام این بازی‌ها تجمعاتی اعتراضی صورت گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فعالان جنبش SOS Racisme برای حمایت از شرکت «آیا ناکامورا» خواننده فرانسوی مالی‌ تبار در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 که در 26 جولای (5 مرداد) برگزار می‌شود، به خیابان‌های پاریس آمدند.

پیش از این گزارش شده بود که ناکامورا می‌تواند در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 اجرا کند. در ادامه مارین لوپن رهبر حزب ملی فرانسه از احتمال حضور ناکامورا در این مراسم انتقاد کرد و آن را تلاشی برای تحقیر مردم فرانسه خواند و خاطر نشان کرد، ناکامورا به زبان فرانسوی نمی‌خواند.

هراس غربی‌ها از تبدیل شدن المپیک پاریس به هدفی تروریستی

در واکنش به این اقدام، فعالان جنبش SOS Racisme مقابل مقر این حزب در پاریس دست به اعتراض زدند و شعار می‌دادند: «فرانسه توسط سیاهپوستان تحقیر نمی‌شود، فرانسه توسط نژادپرستان تحقیر شده است».

همچنین تجمعی در حومه پاریس صورت گرفت که هدف آن جلب توجه به وضعیت بی‌خانمان‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه بود. بالغ بر سه و نیم هزار نفر در خیابان‌ها و هزار نفر در سالن‌های ورزشی پاریس می‌خوابند به همین خاطر این فعالان خاطرنشان کردند، باید مراقب آنها بود تا مسابقات المپیک برای همه زیبا و شایسته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • سال اولین ها
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر