Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:21:19 GMT

نیمکت نشین‌های مدعی و خودنمایی جلوی چشم لیکنز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۷۱۴

نیمکت نشین‌های مدعی و خودنمایی جلوی چشم لیکنز

ستاره های نیمکت نشین تراکتورسازی انگیزه زیادی دارند تا خود را به سرمربی جدید این تیم نشان بدهند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در این فصل تیمی پرمهره به شمار می رود و به همین خاطر برخی ستاره ها نتوانستند آنطور که باید در ترکیب تیم خود به میدان بروند. بازیکنانی مثل رضا شربتی، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، علی عبدالله زاده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که در پست خود بازیکنان بزرگی را به عنوان رقیب می بینند و بازی کمتری به آنها رسیده است.


این روزها در جریان اردوی کیش و در حالی که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی همراه تیم ملی به امارات رفته و در جام ملت ها حضور دارند، این ستاره های نیمکت نشین فرصت خوبی برای خودنمایی پیدا کرده اند. با توجه به اینکه جورج لیکنز سرمربی جدید تراکتور نیز به تازگی به این تیم اضافه شده آنها در اردوی کیش انگیزه زیادی برای بازی کردن دارند و به همین خاطر تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهند.


حال باید دید لیکنز در آینده چگونه ترکیب تیمش را چینش می کند و از چه بازیکنانی در نیم فصل دوم بهره می برد.

 

 

 


عکس ها: ایوب قادری

 

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که اسدی یکی از مهم ترین بازیکنان فصل سپاهان بوده و یک پله پایین تر از شهریار مغانلو با 10 گل زده بهترین گلزن مسابقات نیز به شمار می‌رود.

در واقع دلیل غیبت رضا اسدی در روزی که سپاهان به حضور او نیاز ویژه دارد، محرومیت و چهار کارته شدن است که سبب شده او هم به سرنوشت آریا یوسفی دچار شود. باشد که به همین دلیل در مصاف با ذوب اهن حضور ندارد.

سپاهان فصل خوبی را از نظر مصدومیت و محرومیت پشت سر نمی‌گذارد و مورایس در هر مسابقه چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و حالا نوبت به اسدی و یوسفی رسیده است.

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!