Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از بررسی اصالت صوت منتشرشده در فضای مجازی علیه «خدادادی» خبر داد.

به گزارش خانه ملت، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در حاشیه نشست علنی امروز (سه‌شنبه 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: نشست امروز برای بررسی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی در خصوص اتهاماتی به نماینده ملکان از سوی یک خانم و به دنبال آن انتشار صوت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز هیات نظارت در این باره جلسه‌ای را با آقای خدادادی برگزار کرد که هنوز اصالت صوت پخش شده برای ما مشخص نیست البته که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

ارسال سند جدیدی به هیات نظارت

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسناد رسیده به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح داد: مدرکی به دست ما رسیده که یکی از خانم‌ها قصد اخاذی از آقای خدادادی را داشته و اعلام کرده باید ۵۰۰ میلیون به حسابش واریز شود که اگر این اتفاق رخ ندهد آبروی این نماینده را می‌برد.

خدادادی به قوه قضاییه شکایت می کند

سلیمی با بیان اینکه اظهارات این خانم جای شک و شبهه دارد که باید بررسی شود، اظهار داشت:آقای سلمان خدادادی بعد از ارائه توضیحات گفت که می‌خواهد در این باره به قوه قضاییه شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چندی پیش در فضای مجازی مطالبی به همراه صوت یک خانم منتشر شد که در آن اتهاماتی را علیه خدادادی نماینده ملکان مطرح می‌کرد

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود