Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:12:04 GMT

هازارد: همه مربیانم از دست من شاکی بوده‌اند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۱۹۰۹

هازارد: همه مربیانم از دست من شاکی بوده‌اند

ادن هازارد، ستاره چلسی در گفتگو با نشریه فرانس‌فوتبال درباره مورد موضوعات مختلف و از جمله گمانه‌زنی‌ها درباره انتقالش به رئال مادرید گفتگو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی در گفتگو با نشریه فرانسوی فرانس‌فوتبال مدعی شد همیشه در هر تیمی بازی کرده مربی‌هایش را عصبانی می‌کرده چرا که همیشه معتقد است می‌تواند بهتر باشد و بیشتر به تیمش کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال هازارد می‌گوید از این روحیه خود راضی است و قصد ندارد رفتارش را تغییر دهد. هازارد همچنین در این مصاحبه درباره گمانه‌زنی‌ها درباره انتقالش به رئال مادرید می‌گوید هنوز هیچ چیز قطعی نشده و باید برای اطمینان از آینده‌اش منتظر بماند.

 

هازارد در مصاحبه با فرانس‌فوتبال گفت:" من فقط کونته را عصبانی نمی‌کردم. در طول دوران فوتبالم همه مربیانم را عصبانی کرده‌ام. این در مورد ساری هم صادق است. من او را هم عصبانی کرده‌ام".

 

 

هازارد در ادامه مصاحبه گفت:" من در انگلیس همه افتخارات را برده‌ام. ولی معنای این حرفم این نیست که می‌خواهم چلسی را ترک کنم. همیشه گفته‌ام که بعد از انگلستان دلم می‌خواهد یک ماجرای جدید را تجربه کنم. ولی با اینحال بعضی مسائل هست که ممکن است باعث شود اینجا بمانم".

 

هازارد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بعد از جام جهانی می‌خواستم چلسی را ترک کنم ولی در نهایت اینجا ماندم و در حال حاضر یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالم را پشت سر می‌گذارم. برای همین معتقد نیستم که به یک چالش جدید نیاز دارم".

 

 

ادن هازارد رئال مادرید چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد رئال مادرید چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم

24 سال از جدال جذاب بارسلونا و چلسی گذشت.

دانلود (37MB)

دیگر خبرها

  • پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان
  • استرداد ۵۰۰ میلیون ریال وجه مسروقه به مالباخته در نیکشهر
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی