Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم مارموز در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت:حرف من در مورد باصطلاح حق‌التحریر آقای دانش که از تلویزیون می‌گیرند یا میلی بودن آن قضاوت درستی نبود!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ، کمال تبریزی، کارگردان سینمای ایران که روز گذشته با انتشار یادداشتی در اینستاگرام صداوسیما را رسانه میلی دانسته بود، متن دیگری را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و صحبت‌هایش را اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان نوشت: «این روز‌ها مشغول یک سریال تلویزیونی هستم با فیلمنامه‌ای استثنایی از یک جوان با استعداد به نام حامد افضلی و کنترل نگارش فوق‌العاده از سوی محمدرضا هنرمند عزیز که خیلی از جزییات را به قاعده درآورده است! هنگام فیلمبردای به کشمکش این روز‌ها با برنامه مخرب میزانسن فکر می‌کردم و اینکه برخی معتقد بودند کمال تبریزی که با تلویزیون کار می‌کند حق اعتراض ندارد! واقعیت این است که آن‌ها حق دارند، من مثل خیلی‌های دیگر در سینما، کار‌های ابتدایی و سکوی پرش‌ام از تلویزیون بوده است من متعلق به تلویزیون و تلویزیون متعلق به من است متعلق به همه مردم است حرف من در مورد باصطلاح حق‌التحریر آقای دانش که از تلویزیون می‌گیرند یا میلی بودن آن قضاوت درستی نبود! تلویزیون رسانه ملی است و متعلق به همه ایرانیان شریف است.»

تبریزی پس از آنکه در برنامه «میزانسن» انتقاد‌هایی از فیلم «مارموز»، تازه‌ترین اثر سینمایی اش مطرح شده بود، صداوسیما را رسانه میلی خوانده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمال تبریزی رسانه میلی میزانسن تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

کمک به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باکیفیت

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02163103314 و 09966170765 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس حاصل کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»