Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

150 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار رسیدگی وی به شرایط نامطلوب بیمه تکمیلی فرهنگیان شدند.

به گزارش فارس متن این نامه به شرح ذیل است:

شرایط نامطلوب بیمه تکمیلی فرهنگیان که سبب نارضایتی حداکثری در میان فرهنگیان کشور شده است در این خصوص اعتراضات متعددی از کانال های مختلف به دست اینجانبان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهم وزارت آموزش و پرورش و افزایش نرخ های جدید باعث فشار اقتصادی به خانواده فرهنگیان جامعه شده است، عدم پوشش بیمه درمانی متناسب با معطوف نبودن آن به پیشگیری ،‌نبودن نظارت نمایندگانی از فرهنگیان عضو بیمه تکمیلی بر چگونگی روند بیمه ،‌به رسمیت نشناختن ادارات فرهنگیان، تشکیل های صنفی، و شرکت های تعاونی برای بستن قرارداد با شرکت های بیمه، نرخ گذاری درسال جدید بدون هیچ برتری خدمات، دوگانه دیدن فرهنگیان شاغل و بازنشسته در ارایه خدمات از جمله این موارد است.
ما خواهشمندیم دستورات لازم را در راستای حل این مشکلات ارایه کنید
در این خصوص پیشنهاد می شود بیمه قبلی برای همه فرهنگیان به مدت یکماه تمدید شود ، سهم 50 درصدی وزارت در حمایت از بیمه تکمیلی فرهنگیان همانند بسیاری از ارگان های دیگر لحاظ شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نامه نماینده مجلس رئیس جمهور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها