Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود نجفیان روز سه شنبه در همایش مدیران دفاتر درآمد و امور مشترکان بخش آب کشور افزود: این در حالی است که آب تانکرهای سیار از طریق چاه های غیرمجاز تامین می شود و باید فکر اساسی در این زمینه داشت.
وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه منابع داخلی در شرایط فعلی تحریم، از امیدهای اقتصادی به شمار می رود باید تدابیر لازم و جدی را در این زمینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفیان گفت: بنابراین باید طرح های حفاظتی و تعادل بخشی را داشت؛ قانون تثبیت آب بها ایراداتی دارد که اقدامی نشده و این مهم باید مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: عمده درآمد البرز از بخش صنعت تامین می شود و این بخش حدود سه تا چهار درصد مصرف استان یعنی 40 میلیون متر مکعب مصرف آب دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز خاطرنشان کرد: این میزان مترمکعب آب در بخش صنعت از ارزش افزوده بالایی برخوردار است .
گفتنی است در استان البرز 11 هزار چاه آب غیر مجاز وجود دارد.
8029/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان البرز درآمد صنعت قانون آب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری ۱۸ تانکر آبرسان در ایام نوروز

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران، گفت: نهضت آبرسانی در تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد و ۱۸ دستگاه تانکر آبرسانی در مازندران در نظر گرفته شد تا در تعطیلات نوروزی آبرسانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بهزاد برارزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز برای آبرسانی، اظهار داشت: 18 دستگاه تانکر سیار آبرسان در ایام نوروز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه تانکرهای سیار به ظرفیت 1512 متر مکعب در طول ایام نوروز آماده آبرسانی به مناطق مختلف استان هستند، افزود: سه دستگاه آب بسته‌بندی در شرق، مرکز و غرب استان به منظور استفاده در مواقع ضروری مستقر شد.

مدیرعامل آبفا مازندران به تشکیل و تجهیز تیم‌های واکنش سریع در سطح اشاره و تصریح کرد: 3 تیم 24 نفره با هدف کسب اطمینان از انجام خدمات‌رسانی به موقع آماده خدمت هستند.

برارزاده افزود: انبار مدیریت بحران شرکت آبفا نیز به اقلام و وسایل ضروری و مورد نیاز تجهیز شد.

وی ادامه داد: بررسی و کنترل روزانه منابع تامین، مخازن ذخیره و شبکه های توزیع و تاسیسات و گندزدایی آب شرب در سطح استان انجام شده و همکاران مرکز 122 نیز در ایام تعطیلات نوروز  بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های مردمی هستند.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از آماده با همکاران حوزه برق و انرژی، استقرار کشیک نگهبانان و اپراتور تاسیسات در تمامی اماکن و تاسیسات به منظور ارتقای سطح حفاظت فیزیکی خبر داد و گفت: استفاده از مخازن قابل حمل، نصب شعارهای مدیریت مصرف در قالب بروشور و بنر در مبادی ورودی شهرها از اطلاع رسانی‌های انجام شده ایام نوروز است.

وی گفت: کشیک‌های اداری و عملیاتی در ستاد و شهرستان‌ها برای پاسخگویی شبانه روزی به هموطنان و مسافران نوروزی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد
  • پلمب ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز در کرمانشاه
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • به‌کارگیری ۱۸ تانکر آبرسان در ایام نوروز