Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:39:32 GMT

اجرای نماهای شیشه ای در پایتخت محدود می شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۱۵۱

اجرای نماهای شیشه ای در پایتخت محدود می شود

به گزارش ایرنا، عبدالرضا گلپایگانی روز سه شنبه در نشست خبری همایش نما در جمع خبرنگاران افزود: در کمیته های خاص درخصوص استفاده از شیشه در نما ضوابطی به طراحان اعلام شده است.
وی اظهارداشت: برای مثال در مواردی مانند نبش اتوبان حکیم و همت که تابش آفتاب ممکن است موجب ایجاد خیرگی شود ضابطه خاص دارد که تذکرات لازم در این باره داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلپایگانی با اشاره به اینکه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد اضافه کرد: حداکثر سطح برای اجرای نمای شیشه ای در ساختمان 60 درصد است.

*بیمارستان امام خمینی پروانه ساخت ندارد
در ادامه حمید موسوی مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران در پاسخ به اینکه بسیاری از ساختمان ها از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) از محدودیت های مربوط نمای شیشه تبعیت نمی کند تصریح کرد: متاسفانه ورود افراد غیر مرتبط به حوزه ساخت و ساز یکی از ضعف های این حوزه است و بیمارستان امام براساس توافق ضمنی در حال ساخت است.
وی ادامه داد: شهرداری تهران چندین مرتبه به این بیمارستان اخطار داده و متاسفانه این بیمارستان حتی پروانه نداشته و مسائل مهمتر از بحث نما دارد.
موسوی از دست اندرکاران این بیمارستان درخواست کرد فرآیند صدور پروانه ساخت و ساز را طی کنند و قول می دهیم در فضای VIP مساعدت های لازم را انجام دهیم.

ادامه دارد....
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی بیمارستان پایتخت ساخت و ساز شهرداری تهران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد

پوران درخشنده در تدارک ساخت فیلم «عشق» با موضوع مهاجرت و با حضور بازیگران ایرانی و خارجی است.

این کارگردان که از چند سال قبل درصدد ساخت فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» بوده، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ هنوز موافقتی برای ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی اعلام نشده در صورتی که پیش‌تر در دولت گذشته مجوز ساخت گرفته بودم ولی به دلیل همزمانی با دوران شیوع کرونا و بعد هم یکسری مشکلات دیگر تاریخ پروانه ساخت منقضی شد و نتوانستم ساخت آن را زودتر شروع کنم. وقتی هم برای تمدید پروانه اقدام کردم با آن موافقت نشد. برای من سوال است که مگر شرایط با گذشته چه فرقی دارد که الان نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت؟

 
درخشنده درباره اینکه در سال جدید محورهایی برای فیلمسازی اعلام شده که موضوعات اجتماعی و معضلات فرهنگی را هم در برمی‌گیرد، گفت: واقعیت این است که من برای ساخت فیلمی که موضوع و دغدغه‌ای فرهنگی و اجتماعی دارد، جوابی قانع کننده نگرفتم.

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر یک فیلمنامه دیگر هم دارم که آن را در امریکا نوشتم و پروانه ساختش را هم گرفته‌ام. این فیلمنامه با نام «عشق» درباره مهاجرت است که فعلا اولویت اصلی‌ام ساخت همین فیلم است.  

درخشنده این روزها در حال مذاکره با بازیگر است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند. او تاکید دارد که «عشق» را حتما باید در خارج از کشور بسازد.  

این فیلمساز کرمانشاهی از مدت‌ها قبل مشغول نوشتن رمانی براساس زندگی مادرش بوده که درباره آن می‌گوید:‌ رمان «مادرم ایران» احتمالاً تا ماه آینده تمام می‌شود و پس از پایان کار برای انتشار آن اقدام می‌کنم.  قصد دارم در آینده هم یک سریال براساس همین رمان برای شبکه نمایش خانگی بسازم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پوران درخشنده: من فیلم‌ساز اجتماعی‌ام و سخیف‌ساز نیستم رخشان بنی‌اعتماد یا پوران درخشنده/ جای هم را تنگ نمی‌کنند! پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام

دیگر خبرها

  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است