Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سوچی گوندا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: ما ایران را شکست می‌دهیم، ولی در حال حاضر مهم بازی با ویتنام است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، در روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا روز گذشته(دوشنبه) در اولین بازی تیم‌های ملی فوتبال عربستان و ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه شارجه شهر شارجه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامورایی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف تیم ویتنام بروند.

سوچی گوندا دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، در خصوص این بازی اظهارداشت: بازی با عربستان برای ما خیلی سخت بود، ولی همه دیدند که آنها حتی یک شوت مستقیم و خطرناک هم به سمت دروازه ما نداشتند. این پیروزی بسیار مهمی بود و از حالا باید به مرحله بعدی فکر کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل ویتنام گفت: بازی دشواری در انتظار ما است، چون آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند. ویتنام اردن را حذف کرد، تیمی که در گروهش ۹ امتیازی بود. البته ما هم دست و پا بسته نیستیم و باید خوب ریکاوری کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن در مورد احتمال رویارویی تیمش با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تصریحح کرد: ما ایران را شکست می‌دهیم، ولی در حال حاضر مهم بازی با ویتنام است و دیدار نیمه نهایی الان اهمیتی برای ما ندارد. پس از بازی با ویتنام می‌شود در مورد ایران هم صحبت کرد.

گوندا در پایان در واکنش به این موضوع که آیا مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران را می‌شناسد یا خیر، خاطرنشان کرد: این ۲ بازیکن را می‌شناسم و می‌دانم که مهاجمان خوبی هستند. ایران در کل یکی از بهترین تیم‌های آسیا و در رده‌بندی فیفا اول است، ولی به نظرم فعلا به ویتنام فکر کنیم بهتر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزان ایران ژاپن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

کد خبر 6081816

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ