Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان (عج) عباس آباد شهرستان آران و بیدگل گفت: بخش سوم برنامه مستند «بچه های مسجد» با موضوع معرفی فعالیت های مسجد و کانون امام زمان(عج) امروز از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

«امیر بستان پیرا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بخش سوم برنامه مستند «بچه های مسجد» با موضوع معرفی فعالیت های مسجد و کانون فرهنگی امام زمان (عج) عباس آباد شهرستان آران و بیدگل امروز به روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان (عج) عباس آباد  شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه تاکنون دو قسمت از این برنامه از رسانه ملی پخش شده است، گفت: بخش سوم این مستند، امروز سه شنبه دوم بهمن ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

بستان پیرا خاطر نشان کرد: گروه مستندساز «بچه هاي مسجد» شبکه دو سیما  به کارگرداني و تهيه کنندگي «مهدي حاجي» در مهرماه سال جاری با حضور در آران و بیدگل، این برنامه را ضبط کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان (عج) عباس آباد  شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: اقدامات ارزنده، بدیع و ممتاز ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور که تاکنون تقریبا رسانه‌ای نشده است، در قالب مستند بچه های مسجد گنجانده شده و به نوعی برای عموم مردم ارائه می شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی اردبیل حضرت زهرا س آسیب های اجتماعی هرمزگان شهید مجلس استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه دو بچه های مسجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، مجموعه پویانمایی «شکرستان» که همه عناصر آن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و کارگردانی هژیر ضیایی در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

این مجموعه، با سبک قصه‌گویی اصیل ایرانی با استقبال خوبی همراه بوده و تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و زبان برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی دوبله شده است.

در سری جدید «شکرستان» محور اصلی حول محور محیط زیست، آب و صرفه جویی در مصرف آب است و پایه‌های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع ها پی‌ریزی شده است.

کد خبر 6076902 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • کشت هندوانه ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • آغاز کشت هندوانه‌ی ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای پاراقشلاق از آنتن دهی ضعیف موبایل
  • «شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک