Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:53:45 GMT

جشن‌های انقلاب در روستاهای گناوه پرشور برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۴۷۱

جشن‌های انقلاب در روستاهای گناوه پرشور برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد ظهر سه شنبه در نشست در جلسه توجیهی آشنایی دهیاران و روسای شوراهای  روستایی با بودجه نویسی اظهار داشت: شهرستان گناوه حدود ۲۸ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی روستایی را  در سال جاری جذب کرد  که نشان از تلاش دهیاران و مسئولان در این رابطه است.

وی با تاکید بر اینکه وام های اشتغالزایی صرفا در همین راستا بکار گرفته شود گفت: چنانچه طرحی در این رابطه  موجب اشتغالزایی نشده معرفی شود تا وام آن تبدیل به حال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه دهیاران وشوراها عملکرد و خدمات و دستاوردهای دولت را در دهه فجر  ارائه دهند و گزارش خبری داشته باشند زیرا دهیاران در روستاها نماینده دولت هستند و خود انها هستند که زحمات زیادی در روستاها میکشند و خدمات و طرح هایی را اجرا میکنند.

 فرماندار گناوه گفت: این گزارش‌ها عملکرد خود دهیاران و شوراها است که باید گزارش کار خود را برای انعکاس هم در رسانه‌ها و هم در فضای مجازی منعکس کنند.

وی اضافه کرد: ارائه عملکرد و دستاوردها و خدمات نظام مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و ما هم بر این مورد تاکید داریم  و باید خدمات  و نتایج تلاش ها را به مردم و در جامعه  ارائه داد.

وی با اشاره به اجرای طرح اتوبوس انقلاب در دهه فجر امسال در روستاها گفت: این برنامه  از سوی اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری استان بوشهر برای ایام نوروز امسال در روستاها پیش بینی شده که در روز چهارشنبه در روستای پوزگاه این شهرستان این طرح در استان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: بقیه روستاها هم در ایام نوروز تحت این طرح که مجموعه کاملی از برنامه های مختلف سلامتی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی پیش بینی شده که هم خدماتی به مردم ارائه شود و هم جشن این ایام برپا شود.

وی پیرامون برگزاری جشن های انقلاب در روستاها گفت: در دهه فجر امسال جشن های انقلاب در روستاها پرشور و همراه با برنامه های شاد و متنوع مانند بازی ها و ورزش های بومی محلی در دستور کار باشد و به نحو احسن برگزار شود.

وی پیرامون خدمات و تسهیلات سفر نوروزی گفت: شهرستان گناوه به عنوان یک شهرستان گردش‌پذیر در کشور است و هر سال شاهد حضور تعداد زیادی از هموطنان در ایام نوروز در این شهرستان هستیم که سال گذشته مسافران را به سمت روستاهای گردش‌پذیر سوق داده شدند.

وی افزود: امسال هدف ما در ستاد تسهیلات سفر نوروزی اشتغالزایی و کسب درآمد است  و روستاهای ما باید به نحو احسن از این فرصت بهره ببرند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: روستاهای  شهرستان گناوه دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خوبی در زمینه جذب گردشگر دارند  و لذا امسال ارائه خدمات نوروزی همراه با اشتغالزایی و کسب درآمد باشد.

وی گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی، ارائه محصولات و تولیدات روستایی، ارائه صنایع دستی روستاها از جمله فعالیت‌هایی است که می توان در این راستا انجام داد.

کد خبر 4520499

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است