Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره معماری و ساختمانی شهرداری تهران نسبت به ساخت بنای جدید بیمارستان امام بدون اخذ پروانه ساختمانی انتقاد کرد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید موسوی مدیرکل اداره معماری و ساختمانی شهرداری تهران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام مراکز اعم از خصوصی و دولتی موظف به رعایت مسائل ساختوساز هستند، اظهار کرد: مراکز درمانی، آموزشی و پزشکی نیز باید براساس ضوابط تعیین شده اقدام به ساخت و ساز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از ساخت و ساز صورت گرفته شده در بنای جدید بیمارستان امام، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود ورود افراد غیرمرتبط در حوزه ساخت و ساز است و متأسفانه پزشکان بیش از مهندسین تمایل به ساخت و ساز پیدا کرده‌اند.

مدیرکل اداره معماری و ساختمانی شهرداری تهران ادامه داد: بنای جدید بیمارستان امام پروانه مهندسی ندارد و این موضوع نیز مورد انتقاد ما قرار دارد و امیدواریم مسئولان این پروژه پیگیری این موضوع باشند.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان نظام مهندسی شهرداری تهران وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی شهرداری تهران وزارت بهداشت سازمان نظام مهندسی شهرداری تهران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: ۳۳ هزار واحد مسکونی با حضور تصویری رئیس جمهور در ۵ استان کشور به متقاضیان واگذار شد که سهم فارس ۲ هزار و ۸۷ واحد بود.

موصلی با بیان این که ۷۴ درصد از واحد‌های مسکونی تحویل داده شده در روستا‌ها و مابقی در شهر‌های استان است، افزود: ۱۶۰ هزار مددجو در فارس نیازمند مسکن هستند که امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در فارس پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هزار مددجو دیگر هم صاحب خانه می‌شوند و تا ۲  سال آینده تکلیف مسکن همه مددجویان کمیته امداد مشخص خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس با بیان این که این واحد‌ها در مدت ۳ سال ساخته شده است، افزود: هزینه ساخت واحد‌ها با مشارکت خیران، کمیته امداد امام خمینی و با تخصیص تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن تامین شده است.

موصلی ادامه داد: امروز ۳۳ هزار واحد مسکن در ۵ استان کشور به صورت هم زمان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید