Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کاترینا بارلی، وزیر دادگستری آلمان، از برگزاری همه‌پرسی دوم درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا استقبال کرد.

پس از آنکه توافق برگزیت ترزا می‌ در روز پانزدهم ژانویه به طور گسترده از سوی نمایندگان پارلمان انگلیس رد شد وی موظف بود که طرح ثانویه خود را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو ترزا می‌ روز دوشنبه در پارلمان انگلیس گفت به دنبال دستیابی به امتیازات جدید از سوی اروپایی‌ها با توجه بیشتر به خواسته نمایندگان است.  کاترینا بارلی در گفتگو با شبکه رادیویی دویچلند فانک گفت: بله من ناامید شدم. این راه پیشرفت نیست. طرح توافق برکسیت که از سوی مجلس نمایندگان انگلیس رد شده است از سوی اتحادیه اروپا مورد مذاکره دوباره قرار نخواهد گرفت.

وی در پی مطرح شدن احتمال برگزاری همه‌پرسی دوم برکسیت هم گفت: همه‌پرسی دوباره ممکن است اوضاع را آرام کند.

دولت آلمان دوشنبه شب اعلام کرد برلین همچنان خواستار برکسیتی منظم است و انتظار دارد لندن ابتکارات عملی پیشنهاد دهد که از حمایت اکثریت نمایندگان بهره‌مند باشد. نمایندگان انگلیس قرار است بیست و نهم ژانویه بار دیگر برای رای‌گیری در مورد پیشنهادهای جدید ترزا می‌ تشکیل جلسه دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس آلمان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سفر به سمنان ، نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در سال جدید است .

دیگر خبرها

  • عکس/ استقبال مردم دامغان از رئیسی
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس