Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد باقر محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان  با اشاره به کمبود پایگاه‌های امدادی در سطح استان و لزوم احداث این پایگاه‌ها در شهر‌های دارای اولویت گفت:سهمیه استان کردستان احداث ۶ پایگاه است که با توجه به نیاز شهرستان قروه و وجود نیرو‌های فعال و پتانسیل خوب در بین جوانان و داوطلبان، احداث پایگاه در روستای وینسار به عنوان ورودی شهر‌های همدان، سنقر و اسد آباد در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در استان یازده پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی فعال است و در کنار این‌ها ۶ پایگاه هم به صورت موقت در امر امداد رسانی فعالیت می‌کنند.

موحد امان اللهی فرماندار قروه  نیز با اشاره به خدمات و تلاش‌های جمعیت هلال احمر گفت: در خصوص احداث پایگاه و رفع مشکل زمین مورد نظر در روستای وینسار تلاش شود که استارت این پروژه در اولین فرصت زده شود.

گفتنی است اولین پایگاه امداد و نجات بین شهری قروه در روستای گنجی در کیلومتر ۱۷ قروه به سنندج قرار دارد و پایگاه دوم نیز در روستای وینسار احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م

 پایگاه امدادونجات جاده ای  در روستای وینساراحداث می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود