Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حسین فرخنده با بیان اینکه تا کنون فعالیت ها و اقدامات مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر به انجام رسیده است، به منظور انسجام هر چه بهتر این فعالیت ها بر ضرورت تشکیل دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از استان  اهل روستا هستند، گفت: در این راستا می بایست توجه بیشتری به روستا داشته باشیم و فعالیت های مثمرثمری در روستا ها برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخنده، هدف اصلی از تشکیل دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر را شناسایی استعدادهای هنری در روستا، آکادمی های سیارهنری و بهره مندی از تجربیات افراد فعال در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد.

وی، با بیان اینکه باید در بخش های مختلف فرهنگی و هنری خدمات بهتری را در روستاها، ارائه دهیم، به بحث عدالت فرهنگی در برگزاری جشنواره های استانی با محوریت شهرستان ها اشاره کرد و افزود: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک قدم رو به جلو بوده و تداوم و انسجام این مهم نیازمند این است که بتوانیم با برنامه ریزی هر چه بهتر فعالیت ها را در روستاها و با استفاده از ظرفیت حداکثری مردم برگزار کنیم.

فرخنده، آکادمی های سیار، راه اندازی سینما سیار، اجرای تئاترهای خیابانی در روستاها و... را از اهم برنامه های دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر برشمرد و اظهار داشت: این برنامه ها می بایست به نحو مطلوبی در روستاها تسری یاید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی