Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:22:13 GMT

رقم خبر: چند درصد کودکان کار افغانستانی هستند؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۳۲۸

رقم خبر: چند درصد کودکان کار افغانستانی هستند؟

رقم خبر: چند درصد کودکان کار افغانستانی هستند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: رقم خبر تابناک افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «باک پُر» در مرز زمینی دوغارون به اجرا در آمد

علیرضا یزدی نژاد رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تایباد گفت: طرح سراسری «باک پُر» یا «فول باک» برای کامیون‌های ترانزیتی افغانستانی در مرز زمینی دوغارون تایباد به اجرا در آمده که هدف اصلی آن، جلوگیری از قاچاق سوخت و مشتقات نفتی است.

وی افزود: به دنبال این طرح، هزینه گازوئیل برای کامیون‌های افغانستانی بر حسب باک پُر و با نرخ تعادلی هر لیتر ۳۶ هزار تومان محاسبه و دریافت می‌شود و دست دلالان سوخت را در این حوزه کوتاه می‌کند.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تایباد ادامه داد: در گذشته، برخی از کامیون‌های ترانزیتی افغانستانی با باک‌های بزرگتر، غیر استاندارد و حتی اضافه، اما خالی، وارد مرز دوغارون و خاک ایران می‌شدند که با دریافت سوخت از دلالان با قیمت پایین، میزان زیادی سوخت را از کشور خارج می‌کردند.

یزدی نژاد بیان کرد: در طرح «باک پُر» کامیون‌های افغانستانی باید از جایگاه مرزی با نرخ تعادلی سوخت گیری کنند که هزینه آن به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این طرح سراسری نیز در دیگر پایانه‌های مرزی کشور اجرا می‌شود و از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تایباد گفت: در حال حاضر یک جایگاه سوخت در پایانه مرزی دوغارون، وظیفه سوخت رسانی به ناوگان ترانزیتی را در طرح مذکور بر عهده دارد.

یزدی نژاد اضافه کرد: همچنین در مرحله دوم، طرح «باک پُر» برای کامیون‌هایی که به منظور ترانشیپ یا همان باراندازی کالا به منطقه ویژه اقتصادی و بازارچه مرزی دوغارون وارد می‌شوند؛ به اجرا در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جلوگیری از قاچاق و خروج غیر مجاز سرمایه ملی، جمع‌آوری باک‌های اضافه و جاسازی شده، توجه به استانداردسازی باک خودروها، افزایش پایش‌های الکترونیکی سوخت در مرزها، سامانه‌ای شدن فرآیند فروش سوخت مرزی و افزایش سلامت اداری از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سفره های همدلی مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • طرز تهیه کباب مرغ، توسط زوج مسن غارنشین افغانستانی (فیلم)
  • سهمیه‌ و هزینه حج در افغانستان اعلام شد
  • طرح «باک پُر» در مرز زمینی دوغارون به اجرا در آمد
  • نماهنگ کودکان افغانستانی + فیلم
  • محفل انس با قرآن کریم افغانستانی‌های مقیم‌ قم + فیلم
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • قم میزبان زائران اهلبیت + فیلم
  • بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی‌ در ناامنی غذایی
  • این «دراکولای افغانستانی» از طلا هم گران‌تر است! + تصاویر