Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معاون فرمانداری ازنا در این نشست که صبح امروز باحضور دیگر اعضای ستاد برگزارشده بود با اشاره به بررسی مصوبات جلسات گذشته ،اظهار کرد: شهرستان ازنا از پتانسیل های مفیدی برخوردار است که در خصوص ساماندهی امور جوانان پیشرفت خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است و همچنین برای پیشرفت هر چه بهتر درجهت ساماندهی جوانان شهرستان لازم است که مسئولین همکاری بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راضیه پوریان  همچنین برضرورت  نحوه صحیح آموزش ازدواج سالم، برگزاری کارگاه پرهیز از رفتارهای پرخطر و شناسایی بیماران جوان تاکید کرد و درخصوص ایجاد گلخانه و کاشت گیاهان دارویی برای اشتغال زایی جوانان ازنایی  پیشننهاداتی  مطرح کرد.

او همچنین  برلزوم  ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی جوانان ،افزایش ثبت انجمن های مردم نهاد، برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، برگزاری کارگاه های اشتعال زدایی جوانان و فعالیت درجهت گردشگری و معرفی شهرستان ازنا به گردشگران تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی ازدواج اشتغال ایجاد اشتغال گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی، قاسم رضیعی، امام جمعه شهرستان پلدختر و جمعی از مسئولان و عاشقان قرآن کریم در فضای مملو از معنویت، شور و شوق در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سراب حمام پلدختر برگزار شد.
امام جمعه پلدختر هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: برپایی محافل قرآنی در ناکامی دشمنان برای آسیب زدن به اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان بسیار اثر گذار است.
 حجت الاسلام موسوی در ادامه بر حضور پر شور جوانان برای انس بیشتر با قرآن و بهره گرفتن از فیوضات معنوی آن در زندگی تأکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • اجرای آمایش سرزمین از راهکارهای تحقق شعار سال است
  • ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر