Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@19:49:42 GMT

کشته شدن ۵۹ تروریست در عملیات ارتش مصر در سیناء

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۳۷۸

کشته شدن ۵۹ تروریست در عملیات ارتش مصر در سیناء

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نیروهای مسلح و پلیس مصر در راستای تکمیل مبارزه با تروریسم از کشته شدن ۵۹ تروریست در تازه‌ترین عملیات‌های ارتش و پلیس خبر داد.
 
در بیانیه شماره ۳۱ فرماندهی نیروهای مسلح مصر در خصوص عملیات گسترده در سیناء آمده است که در عملیات‌های ارتش علیه ترویست‌ها علاوه بر کشته شدن ۵۹ تروریست، یک افسر و شش سرباز نیز در این عملیات‌ها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این بیانیه آمده است :« ۴۴ تکفیری در عملیات‌ نیروهای ارتش و ۱۵ تکفیری بسیار خطرناک نیز در عملیات پیشگیرانه نیروهای پلیس کشته شدند.»
 
طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، نیروهای ارتش مصر همچنین مقادیری اسلحه، بمب دست‌ساز آماده انفجار در مناطق حضور ارتش‌های دوم و سوم میدانی و نیز ۱۵ دستگاه خودرو و ۴۳ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک از این تروریست‌ها کشف و ضبط شد.
 
در این عملیات همچنین ۵۶ دستگاه خودرو تروریست‌ها نیز منهدم و تعدادی از مخفیگاه‌های آنها تخریب شد و علاوه بر آن مهندسان نظامی موفق شدند ۲۴۲ بمب که در مسیر حرکت نیروهای ارتش کار گذاشته شده بود، کشف و خنثی کنند.
 
ارتش مصر از چهار سال پیش اجرای عملیات نظامی در سیناء برای مبارزه با گروه‌های تروریستی از جمله «ولایت سیناء» که اواخر ۲۰۱۴ بیعت با داعش را اعلام کرده، آغاز کرده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته