Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور با حضور فرماندهان نیروهای مسلح استان قزوین و اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز، 2 بهمن‌ماه در معراج الشهدای قزوین برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در این نشست با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: امروز در حالی 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که بعد از پیروزی آن شاهد انواع بحران‌ها و توطئه‌ها از سوی دشمنان برای ایجاد ناامنی و بحران و ایجاد موانع در مسیر پیشرفت کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه توسط منافقان، ایجاد ناامنی در مناطق مختلف از جمله کردستان و آذربایجان غربی با هدف جدا کردن بخش‌هایی از کشورمان، جنگ تحمیلی ۸ ساله، تحریم و تهدید از جمله این اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته به شمار می‌رود.
برزگر تصریح کرد: یکی از این اقدامات علیه کشورمان را می‌توان توطئه کردستان و آذربایجان غربی دانست که برای ایجاد امنیت و آرامش در این مناطق بیش از ۳۸ سال است که شاهد انواع جان‌فشانی هستیم و هنوز هم برای حفظ امنیت در آن شهدایی تقدیم می‌شود که آخرین آن در قزوین شهید «فرشاد رمزی» است.
این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین تصریح کرد: این کنگره شهدا با باور و اعتقاد قلبی بسیار عالی برگزار شد که از تمام دست‌اندرکاران آن تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد: آنچه در این میان کمتر به آن پرداخته شد جایگاه و نقش رزمندگان استان قزوین در منطقه غرب و شمال غرب است از این‌رو تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک از رزمندگان حاضر در این مناطق برای بازخوانی آنچه گذشت دعوت شود.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: بدین منظور فراخوانی به بخش‌های مختلف از جمله ناجا، ارتش، وزارت دفاع، جهاد سازندگی، سپاه، نیروی نظامی و انتظامی داده شد تا رزمندگان حاضر در این مناطق را شناسایی و زمینه حضور آن‌ها را در این همایش استانی فراهم آورند.
وی اعلام کرد: در این راستا همایشی با حضور رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در روز ۱۵ بهمن‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار خواهد شد که در آن از سرلشگر «مصطفی ایزدی» معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان جبهه غرب برای سخنرانی دعوت به‌عمل‌آمده است.
برزگر با تأکید بر لزوم جمع‌آوری خاطرات و مستندات حضور رزمندگان در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور گفت: در تجمع رزمندگان این مناطق که در مسجد امام خمینی قزوین برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از سوی رزمندگان حاضر در این مناطق جمع‌آوری می‌شود چرا که متأسفانه هنوز هیچ مستندی از حضور رزمندگان استان در این مناطق از جمله کردستان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: یکی از مباحثی که جای آن بسیار خالی است تقدیر از همسران و مادران شهدا و رزمندگان است که مجاهدانه و در راه خدا سختی‌ها را بر جان متحمل شدند و اجازه حضور عزیزانشان را در مناطق جنگی دادند لذا باید محفلی نیز برای تقدیر از آن‌ها در نظر گرفت.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: بعد از همایش نقش رزمندگان استان قزوین در غرب تلاش خواهد شد برنامه بزرگی برای همسران و مادران شهدا و رزمندگان استان قزوین گرفته شود تا نشان دهیم همواره قدردان آن‌ها هستیم و خواهیم بود.
به گزارش ایکنا، در ادامه این نشست فرماندهان حاضر در جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های حوزه کاری خود در مناطق غرب و شمال غرب به سؤالات خبرنگاران در جلسه پاسخ دادند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین عباس برزگر شهید فرشاد رمزی کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین