Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از 10 دی آغاز شد و تاکنون 8 هزار نفر در این آزمون از این استان ثبت‌نام کرده‌اند.
ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا 10 بهمن سال‌جاری ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت‌نام در این آزمون در استان به 10 هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امسال برای ثبت‌نام در این آزمون محدودیت سنی اعمال نشده و هر علاقمند به شرکت در این آزمون می‌تواند همزمان در چهار رشته حفظ، مفاهیم و معارف، الکترونیکی و حفظ جزء 30 شرکت کند.
علاقمندان برای ثبت‌نام در این آزمون تا 10 بهمن ماه می‌توانند تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، استان کرمانشاه به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال 97 در کشور رتبه دوم را دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم سال 97 استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، فقط از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و یکشنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۳ به پایان می‌رسد. 

این آزمون، هفتم و هشتم تیر امسال برگزار خواهد شد.

علی صدر افزود: داوطلبان برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.
این دفترچه هم اکنون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.
صدر در خصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر برای ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند،  پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت امسال است.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • جزئیات ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳