Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، غیر از معرفی هیات داوران، خبر‌های منتشر شده درباره مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید» که قرار است بزودی از شبکه سوم سیما پخش شود، زیاد نبوده و بیشتر مطالب منتشر شده از رسانه‌ها، گمانه‌زنی بوده است.

تازه‌ترین خبر رسمی که روابط عمومی این برنامه منتشر کرده، حکایت از دو «ساخت» می‌دهد؛ ساخت دکور و ساخت موسیقی برنامه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکور «عصر جدید» که قرار است با حضور مردم ضبط شود، زیر نظر سیامک احصایی، بازیگر و طراح دکور قدیمی سینما و تلویزیون در حال ساخت است. آریا عظیمی‌نژاد از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم مشغول ساختن موسیقی‌های این رقابت بزرگ است.

اولین قسمت عصر جدید، در بهمن ماه، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و در حال حاضر، هیات انتخاب دور مقدماتی، در حال بررسی ویدئو‌های ارسالی شرکت‌کنندگان هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی احسان علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟