Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:41:45 GMT

انتقال ۲۱۵ نفر محکوم افغانستانی به کشور متبوعشان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۵۹۱

رکنا: عباسی رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال ۲۱۵ نفر از محکومان افغانستانی به کشور متبوعشان خبر داد.

به گزارش رکنا، محمود عباسی، رئیس کمیته انتقال محکومان و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با اشاره به توافق وزرای دادگستری ایران و افغانستان گفت: در مرحله سوم از انتقال حدود ۷۰۰ نفر محکوم افغانستانی به کشور متبوعشان، تعداد ۲۱۵ نفر از آنان امروز در مرز دوغارون به مقامات افغانستانی تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اتهام اکثر این محکومان را ورود غیر مجاز و قاچاق مواد مخدر عنوان کرد که در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان برای گذرانیدن ادامه محکومیتشان به کشور متبوعشان منتقل می‌شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس قتل یکی از اعضای طایفه قلندرزهی توسط ریگی ملکی ها/ در مسجد مکی زاهدان چه گذشت ؟ علت شلیک های وحشت آور در قائمشهر چه بود؟ خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش سلطان سکه، سکه ای نداشت/ نتوانسته‌ایم خاوری را از کانادا برگردانیم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر وزارت دادگستری محکوم محکومان رئیس انتقال عکس تهران زن فیلم پسر عاشق پرونده مرد تصاویر سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان

عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

کد خبر 6086208

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی