Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - خبرگزاری فرانسه از آخرین وضعیت بازیکن جدید کاردیف‌سیتی گزارش داد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه (AFP) خبر داد امیلیانو سالا آرژانتینی که چند روز پیش از تیم فوتبال نانت به کاردیف‌سیتی پیوست، در هواپیمایی بوده که دوشنبه شب روی جزایر مانش از روی نقشه‌های ماهواره‌ای ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل هوایی انگلیس تأیید کرده که این جت شخصی از نانت راهی کاریف بوده که از مدار ناپدید شده است.   

سالا 28 ساله در ازای 15 میلیون پوند از نانت به کاردیف‌سیتی پیوست که این رکورد نقل‌وانتقالات در این باشگاه انگلیسی محسوب می‌شود. پیش از وقوع این اتفاق، هشدارهایی مبنی بر شرایط بد آب و هوایی و بارش برف داده شده بود. گفته می‌شود او در راه برگشت به کاردیف بود تا رسماً تمریناتش را با این تیم انگلیسی آغاز کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در پایان هفته بیست و سوم

این مهاجم آرژانتینی که سابقه حضور در تیم‌های کان و نانت را دارد، در چهار فصل حضورش در نانت، 130 بازی انجام داده و 48 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

یک رسانه انگلیسی می نویسد که ریخت و پاش دیوانه وار به «فاجعه فوتبال» ختم شد.

به گزارش مشرق، «فوتبال انگلیس نابود شد و بهترین لیگ دنیا تنها یک شعار است»، این اظهارات دیوید، هوادار فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه گاردین بعد از هفته کابوس وار فوتبال این کشور در اروپاست.

لیگ برتر انگلیس با ارزش ۱۱.۹ میلیارد یورو گران ترین لیگ دنیا به شمار می‌آید. ارزش لیگ این کشور تقریبا ۱۰۰ برابر ارزش لیگ برتر فوتبال ایران(۱۲۱ میلیون یورو) است.

ارزش لیگ انگلیس بیش از ۲ برابر ارزش لالیگا (۵ میلیارد یورو) به عنوان دومین لیگ فوتبال دنیاست.

هفته کابوس وار فوتبال انگلیس درحالی رقم خورد که آرسنال و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و رئال شکست خوردند و از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام به عنوان نمایندگان انگلیس مقابل آتالانتا و بایرلورکوزن باختند و از راه یابی به نیمه نهایی این تورنمنت بازماندند.

نشریه گاردین می‌نویسد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یعنی ۹ سال است که انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بدون نماینده نبوده ولی امسال «فاجعه فوتبال انگلیس» رقم خورد.

نشریه میرر گزارش می‌دهد که «۶۰ درصد فوتبالیست‌ها و مربیان گران قیمت دنیا در لیگ برتر انگلیس حضور دارند» و بقیه ۴۰ درصد در ۴ لیگ دیگر اروپا هستند ولی سهم انگلیس در نیمه نهایی تورنمنت های اروپایی «صفر» است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم