Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@22:04:33 GMT

اکران ۱۴ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۶۷۳

اکران ۱۴ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسعود یکانی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی، صبح امروز، 2 بهمن‌ماه، در جلسه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان بیان کرد: سال گذشته، فیلم‌های جشنواره در سینما آزادی اکران شد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد و امید است امسال نیز در سینما انقلاب، استقبال همچون سال گذشته و پربارتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای اینکه استقبال خوبی صورت گیرد، در ایامی که برای برگزاری جشنواره تعیین شده، در طول 10 روز هم باید در فضای مجازی و هم در تبلیغات‌ شهری، برگزاری این جشنواره را بزرگ‌نمایی کنیم تا مردم از اکران فیلم‌ها اطلاع داشته باشند.
یکانی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ‌و‌بوی دیگری به جشنواره می‌دهد، گفت: تا این لحظه قول اکران 11 الی 14 فیلم را برای اکران داده‌اند که از میان 22 فیلم اصلی، امید است بتوانیم 50 درصد اصلی را گرفته تا در ارومیه اکران کنیم.
وی با اشاره به اینکه صداوسیمای استان سال گذشته در امر اطلاع‌رسانی جشنواره بسیار کمک کرد، گفت: امسال نیز انتظار پوشش خوبی داریم و بهتر است در برنامه‌های شبانگاهی و صبحگاهی، آیتم‌های 5 دقیقه‌ای برای این جشنواره قرار دهند.
یکانی با اشاره به لزوم همکاری آموزش و پرورش در اکران فیلم‌ها نیز یادآور شد: مبلغ بلیط ها نیز 10 هزار تومن بوده که در خریدهای بالای 50 نفر، به‌صورت نیم‌بها خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جشنواره بزرگ بیدمشک ارومیه  از پنجم فروردین  در محوطه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

 

این جشنواره که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برنامه‌ریزی شده و به میزبانی این سازمان ترتیب یافته است   با هدف برندسازی شهری محصولات فرعی بیدمشک شامل نقل و عرق این گیاه معطر و دارویی برگزار می‌شود.

برپایی غرفه‌های متنوع با موضوعات گردشگری، فرهنگی و هنری همچنین توجه ویژه به آئین عرق‌کشی بیدمشک از جمله تدارکات دیده شده به مناسبت این جشنواره است که شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و به صورت زنده شاهد عرق‌کشی بیدمشک باشند.

تمام غرفه‌های این جشنواره به صورت رایگان و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین به بانوان فعال محلات فرهنگسراهای شهر اختصاص یافته است.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، نقاشی چهره کودکان، عکاسی با تم بیدمشک، مدیحه‌سرایی، مسابقه ارومیه‌شناسی، برنامه‌های فولکلوریک و آشیق‌خوانی، ایستگاه صلواتی و معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی و ارومیه از دیگر مواردی بود که در روز اول این جشنواره به آن توجه شده بود.

اختتامیه جشنواره بیدمشک ارومیه امشب به صورت ویژه هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه