Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «هفت» به تهیه کنندگی مجتبی امینی و با اجرای محمدحسین لطیفی در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود و قرار است از ۹ بهمن  پخش خود را آغاز کند.

گفتنی است سری اول برنامه سینمایی «هفت» با اجرای فریدون جیرانی روی آنتن شبکه سه رفت و بعد از آن محمود گبرلو و بهروز افخمی اجرای برنامه را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

ویژه برنامه شبکه سه برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه باهم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 29 فروردین ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه باهم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از دو خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده:مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح:امیرحسین اسیوند، صدابردار:محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»