Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:55:18 GMT

۲ محموله دام قاچاق در نقطه صفر مرزی ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۹۲۶

۲ محموله دام قاچاق در نقطه صفر مرزی ایلام کشف شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از کشف دو محموله دام قاچاق در نقطه صفر مرزی خبرداد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو محموله دام قاچاق در نقطه صفر مرزی ایلام کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف قاچاق گوشی تلفن همراه و لوازم یدکی در آذربایجان شرقینقش مردم در مبارزه با فساد؛ از افشای حقوق 700 میلیونی تا کشف قاچاق 34 هزار خودروکشف قاچاق انسان در زیر شاسی کانتینرکشف قاچاق یک خانواده 5 نفره توسط ماموران گمرک

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این عملیات براساس گزارشات مردمی و اشراف اطلاعاتی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تعداد 144 رأس دام از قاچاقچیان دام در نقطه صفر مرزی کشف شدو متهمان این قاچاق پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم تحویل مراجع قضایی شدند.

شاکرمی به قاچاقچیان دام در استان ایلام هشدار داد: از اقدام غیرقانونی خود دست بردارند، در غیر این صورت برخورد قاطع با آنان صورت و کلیه اقدامات این‌گونه افراد تحت رصد عوامل امنیتی است و برخوردها غیر قابل اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/

R7718/P4001/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان رهایی صدها پرنده کمیاب زینتی و میمون از دست قاچاقچیان در مرزهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار شجاعی، اظهار داشت: ماموران همیشه مرزبانی استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی دقیق موضوع و شناسایی قاچاقچی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کنند، با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند و به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.

شجاعی افزود: مأموران مرزبانی سیستان و بلوچستان اعزام شده به محل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به کشف 224 قطعه پرنده زینتی از نوع عروس هلندی و مرغ مینا و 32 میمون شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از 16 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن